Dat is hij niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is Ueda weer fit @Coco
Ik ga hier mee aan de slag.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je minder fake news verspreidt in 2025.
Die Zerrouki jongens, is dat nou een nicht?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki wordt door zijn medespelers Rambo genoemd
Zelden is een bijnaam zo onterecht geweest.
https://oorlogvoorderechter.nl/zoeken/?term=Berghuisquote:Op maandag 6 januari 2025 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat de naam Siebert ook in het oorlogsarchief?
Zou @RamboDirk stiekem ook een iel Algerijntje zijn?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
Zerrouki wordt door zijn medespelers Rambo genoemd
Zelden is een bijnaam zo onterecht geweest.
Heerlijk man, zo'n Zuid Amerikaanse slager met een naam die veel jaren 90 kinderen kregen in achterstandswijken in Rotterdam.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee kijk eens wie we daar hebben.
Mitchell!
quote:
Ze motten tegen een schopploeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
De data geeft aan dat in 2025 nog steeds iedereen van glas is.
Zul je zien dat van deze twee ze op de een of andere manier de verkeerde Frank een rol in de bestuurskamer gaan geven.quote:
Nadje in de basis tegen Bayern Munchen jaaaaaquote:Op maandag 6 januari 2025 15:42 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel zeg.
Als ze iets moeten halen is het een extra middenvelder trouwens.
Ik kijk meer uit naar de gelegenheidsrechtsback tegen Sané.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nadje in de basis tegen Bayern Munchen jaaaaa
In de ‘vloeibare’ tactiek van Priske kan gewoon Beelen daar te komen staan toch. In zijn favoriete veldinvulling speelt Lotomba praktisch al als derde CV terwijl Bueno een soort van linksbuiten is.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar de gelegenheidsrechtsback tegen Sané.
Beelen heeft wel een draaicirkel die ongeveer 4x zo groot isquote:Op maandag 6 januari 2025 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de ‘vloeibare’ tactiek van Priske kan gewoon Beelen daar te komen staan toch. In zijn favoriete veldinvulling speelt Lotomba praktisch al als derde CV terwijl Bueno een soort van linksbuiten is.
Beelen tegen Sané, nee dan kun je wel lekker rustig in de zetel zitten dit seizoen.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de ‘vloeibare’ tactiek van Priske kan gewoon Beelen daar te komen staan toch. In zijn favoriete veldinvulling speelt Lotomba praktisch al als derde CV terwijl Bueno een soort van linksbuiten is.
Verre van ideaal, maar om nou vijf rechtsbacks in je selectie te hebben vind ik ook een beetje idioot.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beelen heeft wel een draaicirkel die ongeveer 4x zo groot is
Als je verder gewoon een fitte selectie had gehad zou Milambo het vast kunnen, maar die heb je nu op het middenveld nodig.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verre van ideaal, maar om nou vijf rechtsbacks in je selectie te hebben vind ik ook een beetje idioot.
Of ze moeten meer van Nieuwkoop weten. Je hebt eigenlijk alleen Read nu over.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig maar je mag in deze fase helemaal geen spelers opnieuw inschrijven in de CL, pas de volgende ronde weer.
Een nieuwe rechtsback zou dus wel ongekende bullshit zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |