Hoorde gister in een lokale podcast dat de huidige 3e doelman (Andreev) in beeld zou zijn bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:29 schreef De_Pel het volgende:
JAAAAAA
Feyenoord zet vól in op de tweede plaats en gaat zich melden op de transfermarkt!
De keeper van FC Dordrecht is in beeld als tijdelijke 3e doelman.
Ah, vandaar dat shagroker Noppert overal aan het roepen is dat Feyenoord en Ajax hem echt wel wilden hebben hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoorde gister in een lokale podcast dat de huidige 3e doelman (Andreev) in beeld zou zijn bij Heerenveen.
Ik vermoed dat hij beter is dan Wout daarin en het daarom zo grappig vindtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een goed ventje. .
Dartsen met Wout moet jou ook hebben aangesproken.
Nieuwkoop is een misser geweest inderdaad. Veel te vaak geblesseerd. We hebben met Lotomba, Read en straks Benita ook genoeg rechtsbacks.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Donder maar op met die Nieuwkoop. Nooit een fan van dat beleid geweest. Spelers die je verpatst heb weer na een paar jaar terughalen. Blok aan je been.
Keesdorp was ook zo'n voorbeeld. Hebben niks geleerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is een misser geweest inderdaad. Veel te vaak geblesseerd. We hebben met Lotomba, Read en straks Benita ook genoeg rechtsbacks.
Wout schijnt wel echt een goede dartser te zijn. Hep ook een leg gewonnen van Van Gerwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij beter is dan Wout daarin en het daarom zo grappig vindt
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop is een misser geweest inderdaad. Veel te vaak geblesseerd. We hebben met Lotomba, Read en straks Benita ook genoeg rechtsbacks.
Ik vind een misser ver gaan. Dat ze hem oorspronkelijk hebben gehaald als basisspeler is natuurlijk van de zotte maar als twaalfde man heeft hij zijn nut gehad onder Slot.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ruzie op het trainingskamp, als er nu een chagrijnige sfeer ontstaat ken Priske wel inpakken. Stengs is al weken vervelend dus dat kan echt een stoorzender zijn.quote:
Stengs moet eens gewoon z'n niveau van vorig seizoen gaan halen en verder z'n bek houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ruzie op het trainingskamp, als er nu een chagrijnige sfeer ontstaat ken Priske wel inpakken. Stengs is al weken vervelend dus dat kan echt een stoorzender zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs moet eens gewoon z'n niveau van vorig seizoen gaan halen en verder z'n bek houden
Bueno is een uitstekende linksbuiten. Daar stond hij praktisch ook een tijdje.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lastig dat als je Ivanusec nu verkoopt je Sauer niet kan terughalen en dan maar moet hopen dat Paxiao heel blijft de rest van het seizoen.
Anders was het gewoon Ivanusec weg Sauer terughalen. En als ik zo zie dat er geen jeugd mee is op trainingskamp zit daar ook niets wat je eventueel kan doorschuiven.
Sliti en Candelaria sluiten aan, dus gokken op Sliti wordt het danquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lastig dat als je Ivanusec nu verkoopt je Sauer niet kan terughalen en dan maar moet hopen dat Paxiao heel blijft de rest van het seizoen.
Anders was het gewoon Ivanusec weg Sauer terughalen. En als ik zo zie dat er geen jeugd mee is op trainingskamp zit daar ook niets wat je eventueel kan doorschuiven.
Lijkt me niet meer dan tijdelijke selectievulling zodat je gewoon je oefenpotjes kunt doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sliti en Candelaria sluiten aan, dus gokken op Sliti wordt het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |