Al besproken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik een broertje Dotan.
Makkelijker om met een bots accounts aan te maken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:40 schreef Felagund het volgende:
Heb ik iets gemist, waarom is Dotan zo gestegen?
Is dit het antwoord op ons raadsel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
Oh dit liedje zie ik de laatste tijd steeds met een paardenfilmpje eronder.
Nu nog buitenlandse artiesten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel tof dat die NL artiesten allemaal een berichtje opnemen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Makkelijker om met een bots accounts aan te maken?
Niet heel veel want zo hoog is #901 nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel stemmen heeft Dotan gekocht om in de Top2000 te staan?
Welk raadselquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dit het antwoord op ons raadsel?
Inderdaad wel flauw dat Freddie ons nog nooit heeft bedankt dat ze al zo vaak op #1 hebben gestaan.quote:
Waarom ie 700 plekken ofzo gestegen is.quote:
Best een aardig liedje ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:44 schreef Ama het volgende:
Maar ondanks dat ik Dotan maar niks vind (als persoon ook niet) kan ik niet ontkennen dat dit liedje best oke is.
Zelfs Brian doet niet Mayquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad wel flauw dat Freddie ons nog nooit heeft bedankt dat ze al zo vaak op #1 hebben gestaan.
Heb het toen der tijd veel te vaak gehoord. Het is net als Pompei van Bastille zo'n lekker meezingnummer maar muzikaal is het vrij oninteressant naar mijn meningquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:44 schreef Ama het volgende:
Maar ondanks dat ik Dotan maar niks vind (als persoon ook niet) kan ik niet ontkennen dat dit liedje best oke is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |