Binnenkort met ai bedankt ie 'ons' gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad wel flauw dat Freddie ons nog nooit heeft bedankt dat ze al zo vaak op #1 hebben gestaan.
Kans is best aannemelijk? Het gaat helemaal viral de laatste tijd. Hij vindt het zelf ook geweldig want hij reageert er ook op steeds.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom ie 700 plekken ofzo gestegen is.
Ik krijg al dat soort hypes niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Kans is best aannemelijk? Het gaat helemaal viral de laatste tijd. Hij vindt het zelf ook geweldig want hij reageert er ook op steeds.
Fake news.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
BREAKING NEWS: IK ZIE BLAUWE LUCHT VANUIT MIJN DAKRAAM!
Raar om dat op Within Temptation te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Cee het volgende:
Hier had Giel toch ook een montage op gemaakt bij de MH17 berichten
Niet op deze van Within Temptation he, op Homequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Cee het volgende:
Hier had Giel toch ook een montage op gemaakt bij de MH17 berichten
Het refrein gaat eerlijk gezegd best goed bij de beelden van een paard wat heel hard rent met zijn ruiter (richting de zonsondergang).quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik krijg al dat soort hypes niet mee.
Ik in september geloof ik. Iig dit najaar ergensquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vorige week nog in de Efteling geweest
Vind ik ook, maar deze is ook dikke primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het vorige nummer van hun leuker vind.
Jij mag dat zeggen, Martquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Ja dat mag je best zeggen. Ik ben het niet met je eens btwquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Within Temptation is nog wel vrij aardig, met de rest van het genre heb ik ook weinig mee.quote:
Dan heb je het geweldige Danse Macabre dus nog niet kunnen doen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik in september geloof ik. Iig dit najaar ergens
Symfonische metalquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
Ja ik had het hier net met iemand over. Valt dit ook onder metal en zo ja wat voor metal.
(Nee geen Efteling even serieus alsjeblieft)
Wel treurig dat Paul een fout instartje had daar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel tof dat die NL artiesten allemaal een berichtje opnemen
Je gaat sneller en sneller?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ga wel lekker op deze Eftelingmetal
Symfonische metalquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
Ja ik had het hier net met iemand over. Valt dit ook onder metal en zo ja wat voor metal.
(Nee geen Efteling even serieus alsjeblieft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |