In tegenstelling tot Den Helder zijn hier nog hinten van beschaving te vindenquote:
quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier in de buurt steken ze auto's af
Dat heb je in Gorinchemquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij hebben helaas een stel tokkies van overburen die bijna het hele jaar door vuurwerk afsteken.
Beetje hetzelfde als hier dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier ook.
https://www.noordhollands(...)helder/31519912.html
Stay Humble ehquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
Gaat dit nummer over Erling Haaland's geslachtsdeel?
Nee... straks Broes en Dotanquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik de uurlijst niet van tevoren bekijk, zijn het wel fijnere uurtjes..blijft dat zo dit uur?
Ja, helaas wel een ernstig dieptepunt maar daar zijn we na 1 nummer weer vanaf.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik de uurlijst niet van tevoren bekijk, zijn het wel fijnere uurtjes..blijft dat zo dit uur?
In bad slapen is nog veel onhandiger, weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onhandig, zo'n kamer zonder stoel.
Ik vind jouw UI engquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stevie Wonder sitar helemaal niks hoorquote:
Hoezo is die dit jaar ineens weer 717 plaatsen gestegen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, helaas wel een ernstig dieptepunt maar daar zijn we na 1 nummer weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |