Ook Female Fronted metal. Maar dat kun je ook weer breed zien, want dan moet je ook Arch Enemy erbij betrekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Symfonische metal
Misschien ook wel een beetje gothic metal, maar over het algemeen worden ze onder die bovenste geplaatst
4 uur in de rij staan is niet mijn ding. Ik wacht tot de hype wat is gaan liggen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan heb je het geweldige Danse Macabre dus nog niet kunnen doen?
Snel terug dan!
Er zijn ook wel heel veel subgenres gekomen op een gegeven momentquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef Ama het volgende:
Ik hou van metal en rock en alles wat erbij hoort maar soms weet ik echt niet onder welke labeltje het hoort.
Heb er maar een half uurtje voor moeten wachten vorige week, hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4 uur in de rij staan is niet mijn ding. Ik wacht tot de hype wat is gaan liggen.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel subgenres gekomen op een gegeven moment
498quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
Staat de nieuwe Linkin Park er ook in? Of alleen Chester god?
Ja die ook, op 400 ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
Staat de nieuwe Linkin Park er ook in? Of alleen Chester god?
Oh dat valt meequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heb er maar een half uurtje voor moeten wachten vorige week, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |