Eh oepsquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).
Maar de reacties op elk rapnummer zijn echt dieptriest ja.
Pump It en Shut Up vind ik zelf erg leukquote:
Jij moest je Status Quotum aan matige grappen voor vandaag nog halen?quote:
Praat je ook zo tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pump It en Shut Up vind ik zelf erg leuk
Jij komt naar de top 2000 meet over een paar weekjes, toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eh oeps
Helpt ook niet dat we relatief ver van elkaar wonen als ik me niet vergis
quote:920 Love Like Blood Killing Joke
919 You Ten Sharp
918 S.O.S. ABBA
917 Get Back The Beatles
916 Golden Harry Styles
915 Heaven Bryan Adams
914 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly
913 Heart-Shaped Box Nirvana
912 Is Dit Alles Doe Maar
911 Stand My Ground Within Temptation
910 What I've Done Linkin Park
909 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
Oh ja, Shut Up is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pump It en Shut Up vind ik zelf erg leuk
Oh, en Let's Get it Started. Ook toepasselijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen je vriendin?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, deze prostaat rock hoeft van mij niet zo
maar ik weet hetquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Status Quo zorgt er nog voor dat In The Army Now nog in de lijst blijft (op het randje dan) omdat Nederlanders niet weten dat het van Bolland & Bolland is
Dat is wel een triest gegeven eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Status Quo zorgt er nog voor dat In The Army Now nog in de lijst blijft (op het randje dan) omdat Nederlanders niet weten dat het van Bolland & Bolland is
Hallo mario, al gewend aan het tempo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef mario390 het volgende:
kenn somige van status quo maar dit niet
Volgend jaar een DAB voor een van de Bollands wellichtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |