Nog steeds een matje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etc
Is zij naar Europa overgekomen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct. Heeft best een leuke chick geloof ik. Speelt challenge tour etc
Kjeld, je kamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doet mij niks.
Wel lachen als relatie uitgaat. Met die mongool Kjeld waar zij mokergroot op 'geplakt' staat.
En kan daardoor niet meer dartsen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die heb toch zo'n Amerikaanse zwanger getikt? Horen we niks meer van, maar waarschijnlijk weet @:Poepz0r meer.
//edit: al besproken.
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niets met de studio te maken?
Het is bij hem gewoon een kwestie van omgaan met de druk. Zo simpel is het.
Stond op gegeven moment op 2 tourcardposities, maar bij allerbei flink ingezaktquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Begon goed aan het jaar op de Challenge Tour en Development Tour, maar richting het einde verzaakt.
Moet gewoon weer naar Q-School.
Voor Giejen is het vooral zaak dat hij eens een serieuze scalp pakt op TV. Hij doet vaak wel leuk mee, maar een betonblok de oceaan in dumpen lukt hem steeds net niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.
Of het invloed had op zijn prestaties weet ik niet, als ik zelf een WK zou spelen zou ik denk ik liever niet te vaak in de studio er zitten.
Tokkie Dennie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zag gisteren sleutelgatkijker Olde Kalter weer finale halen. Zit zeer hoog in mijn irritatiezone
Heeft Benito een opvolger?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zag gisteren sleutelgatkijker Olde Kalter weer finale halen. Zit zeer hoog in mijn irritatiezone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |