Oja sorry, daar is mijn oma aan overleden.quote:
vraag het Geert.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar ook pas sinds 3 jaar in de lijst
Hoe wat waarom
Ik wil antwoorden
Antwoorden is van Frank Boeijen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar ook pas sinds 3 jaar in de lijst
Hoe wat waarom
Ik wil antwoorden
Andersom ben je tegenwoordig al bijna een racist als je dat gewoon kutmuziek vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja King Kunta-reacties waren wel een dieptepunt
graag gedaan collegaquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja sorry, daar is mijn oma aan overleden.
Maar het is gewoon kut muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Andersom ben je tegenwoordig al bijna een racist als je dat gewoon kutmuziek vindt.
Als Frank antwoorden geeft, verstaan we er nog niets van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Antwoorden is van Frank Boeijen.
Of bedoel je de Answers van Ilse de Lange?
Je bent pas echt een racist als je Aminam de enige goede rapper vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Andersom ben je tegenwoordig al bijna een racist als je dat gewoon kutmuziek vindt.
Leuk verzonnen argument weer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige die Herman Brood een oververheerlijkte junk vind?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Frank antwoorden geeft, verstaan we er nog niets van.
Daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Frank antwoorden geeft, verstaan we er nog niets van.
Je hebt een punt, al maakte hij in zijn prime best aardige plaatjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hij heeft best aardige dingen gemaakt, maar dit is er niet 1 van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |