quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog Kanye lopen ophemelen hier
Ik probeer er wel een beetje objectief naar te kijken omdat ik rap over het algemeen niet veel aan vind. Maar Typhoon net vond ik oprecht niks. Dat nummer van Kanye gister of King Kunta vond ik nog wel aardig. Maar ik ga echt lang niet alles leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).
Maar de reacties op elk rapnummer zijn echt dieptriest ja.
Vind wel dat wij in 2025 weer eens moeten afspreken om te wandelenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).
Maar de reacties op elk rapnummer zijn echt dieptriest ja.
2x. Helaas allebei gemist. Maar mijn liefde voor frok daar komt Niets Tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van vuilnisbak naar vuilnisbak?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vind wel dat wij in 2025 weer eens moeten afspreken om te wandelen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ah ja, Sam en Gert Bettens.
Niet te verwarren met die andere Belgische Sam en Gert.Het is een grote lama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik mis All Of The Lights in de lijstquote:
Goed nummer. Staat er niet meer in. Nederland = smakeloos!quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja The Hollies met The Day That enz.
Je hebt mijn nummer (ik de jouwe niet meer, want nieuwe telefoon en ik sla nooit nummers op)quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vind wel dat wij in 2025 weer eens moeten afspreken om te wandelen
Bij aankoop van één bloemkool krijg je gratis snoep.quote:
Deed ik gisteren ook, uiteindelijk om 16.30 begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef MTheBassman het volgende:
Nou laat ik maar opstaan en zien wat er van het schoonmaken terecht komt
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer (ik de jouwe niet meer, want nieuwe telefoon en ik sla nooit nummers op)
Wat is dat? Toch niet E-MI-NEM? Zou best kunnen met al die flikkers hier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij aankoop van één bloemkool krijg je gratis snoep.
Mazzeltof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |