Dat gaat mij dan weer te verquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je z’n kamer schoonmaakt is hij niet zo moelijk
Oerend Hard komt nog hoorquote:
Jaren ‘50 is ook lang geleden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het laatst een keer opgezocht maar weet het niet meer.
'rend Hard?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaren ‘50 is ook lang geleden natuurlijk
Sorry
"Doe je deze als man of als vrouw?"quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier dacht de familie Bettens een leuk plaatje op te gaan nemen
Met de nadruk op dachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier dacht de familie Bettens een leuk plaatje op te gaan nemen
quote:
Ja leuk jongens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rend hard. Kwamen zie doar an gescheurd?
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja King Kunta-reacties waren wel een dieptepunt
Ik was in ieder geval flink aan het genieten van Kendrickquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).
Maar de reacties op elk rapnummer zijn echt dieptriest ja.
Ik heb gisteren nog Kanye lopen ophemelen hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet bij was. Ik vind het een fantastisch topic en iedereen die ik in het echt heb ontmoet is ook superleuk (je moet me echt actief hebben ontlopen als je me nog niet ontmoet hebt).
Tsja, smaken verschillen. Ik vind het ook altijd jammer dat Coldplay zo gehaat wordt, maar vind jullie allemaal lief hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niets mis met King Kuntaquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |