Ik vond dat vroeger heel chill. Maar nu met werk kon ik moeilijk een nieuwe tijd vinden voor baantjeszwemmen dus het is nu gym geworden. Dat vind ik ook wel fijn overigensquote:
waarom zeg je dan dat je uit bad komt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, het was alleen een douche
You're gonna hear me rooaaaaaaaaaarrrquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
da's een liedje va Katy Perry, toch?
quote:
quote:
quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Four Seasons in One Day - Crowded House
Stemplaat genot
Mijn kindje heeft nu zwemles, dat is een goed moment om zelf ook even baantjes te trekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger heel chill. Maar nu met werk kon ik moeilijk een nieuwe tijd vinden voor baantjeszwemmen dus het is nu gym geworden. Dat vind ik ook wel fijn overigens
Ik heb nooit gezegd snel te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
spuit 11
Al diverse keren besproken.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al bijna 10 jaar niet meer gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nou ja, ik ben even nat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je uit bad komt?
True, maar herhalingen kijken we wel op uitzending gemist ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd snel te zijn
Was in Tilburg of niet? Was te ver voor ons.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Crowded House heb ik dit jaar nog live gezien. Best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |