Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben net wakker
Maar ben wel wat gewend van Dimmy
Of donkere damesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaat over mensen die van pure chocolade houden.
Nu kunnen we beginnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Bart Wel Annemieke![]()
![]()
En je weet sowieso in welk topic je bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben net wakker
Maar ben wel wat gewend van Dimmy
Oh ik dacht wat anders.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Dat zijn mensen met smaak!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Elke keer kippenvel dat nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zin in You Want It Darker. Hou van dat nummer
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zijn mensen met smaak!
Nee denk dat ik verdwaald ben. Dacht dat dit een muziek topic was maar gaat alleen maar over seks en chocolaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
En je weet sowieso in welk topic je bent.
Hier ook ja. Beter heeft de stem van Leonard nooit geklonkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Elke keer kippenvel dat nummer
Meer voor mijquote:
Zijn inderdaad maar weinig nummers die over seks gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee denk dat ik verdwaald ben. Dacht dat dit een muziek topic was maar gaat alleen maar over seks en chocola
Wat is deze?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust überhaupt geen chocolade
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel beetje delen he?quote:
of een combinatie misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee denk dat ik verdwaald ben. Dacht dat dit een muziek topic was maar gaat alleen maar over seks en chocola
Nee ze gaan allemaal over chocolaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zijn inderdaad maar weinig nummers die over seks gaan.
Ow echt niet? Ik vind het erg lekker en ben een beetje verslaafd eraan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hot Chocolatequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
Dacht dat dit een muziek topic was maar gaat alleen maar over seks en chocola
Huh dit is een muziektopic?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohjaquote:
Jij en je verslavingen ook altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt niet? Ik vind het erg lekker en ben een beetje verslaafd eraan.
Hot Chocolate zong al dat het met een zoen begon....quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze gaan allemaal over chocola
quote:
Niemand is perfectquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Afwijkende mening gespot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij en je verslavingen ook altijd.
Misschien staat ie in het verkeerde subforum?quote:
Dit is eigenlijk KPD-Muziekquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien staat ie in het verkeerde subforum?
quote:
quote:
Nee alleen witte chocquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt niet? Ik vind het erg lekker en ben een beetje verslaafd eraan.
neem een chocoladereep.quote:
Dat had je al voorspeld.quote:
Dat is heul geen chocolaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee alleen witte choc
racist!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee alleen witte choc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |