Die jorik is echt een griezel, met z'n snor. Misschien ligt het aan de naamquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Adrienne en Judith leuk , de rest meh.
Die vind ik op zich ook wel okay.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die jorik is echt een griezel, met z'n snor.
Rare pipo inderdaad. Echt, de minste deelnemer dit seizoen net zoals die Mike (heette die ook Mike trouwens) in B&B Vol Liefde in Spanje afgelopen zomer.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:39 schreef roos94 het volgende:
#episode7 deze Maarten heeft echt een goeie tik van de molen gehad. Wat een verschrikkelijk figuur is dit. Blijf alleen aub.
Waarom doet Jorik alsof het zooooo raar is dat iemand niet op wintersport is geweest? Weet hij niet dat wintersport vooral een upperclass ding is en dat heel veel gezinnen dat nieteens kunnen betalen(of niet willen!)
Ik ship Judith&Bart
Waarom zit die vriend er steeds bijquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die nieuwe date van Jan in Zweden ook niets, echt zo'n betuttelend burgerlijk mannetje, type deurwaarder.
Ja, dat is net zo erg als de moeder van Mike. Overigens merk ik ook wel wat autistische trekjes bij Jan, dacht dat hij dat zelf tenminste ook wel eens had aangegeven hoog sensitief te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom zit die vriend er steeds bij
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eens en met die eerste man bij Jan leek hij ook best wel attitude te hebben tegen die man. Non verbaal was hij al storend aanwezig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos naar de mannen die speciaal voor Jan komen.
Ze hebben wel weer een hoop foute mensen weten te casten
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef roos94 het volgende:
Ik mis wel de tenenlezers en andere spiriwele zweefteven
Judith is leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu hebben we Judith (leuke aardige meid wel).
Wie weet dat de vrouwelijke kandidaten dat gaan brengen
Bart pleurt als een blok voor Judith, die ken zich er niet druk om maken. Ja toch, niettan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Boeien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Waarom sorry? Ik zie andere dingen in haar die ik veel belangrijker vind dan me druk maken over hoe ze praat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze parkinson heeft sorry
Ik denk dat jij ook niet bepaald in aanmerking was gekomen bij haar, dus niks aan het handje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat vind ik wel een afknapper, Judith is dus een asfaltplakker geweest; een klimaatidiootje, kan ik opmaken uit het 1 op 1tje met die politieagente die nu bij haar op date is. Dan kan ze nog zo leuk zijn en er leuk uitzien, maar dat is echt een no go en ben je gewoon AF. Weet niet of Bart dit ook zo leuk gaat vinden trouwens als hij dit weet van haar.
Dat! Naast dat ik vond dat Michiel zich direct gedroeg als een enorme aandachtsslurper, viel mij op dat die vriend stoicijns bleef zitten op een tweepersoonsbankje naast egoist Jan en zweeg. Super irritant dat ie als een soort zwijgend beeld WEL in de aura van Jan kon wezen. Gun Jan een bouwvakker die die kan betalen ipv dit soort gedoe. Het beeld van Michiel staand naast die twee egoisten op dat bankje en niet eens in de kop komt van de BBF vriend van Jan om even plaats te maken zei honderd woorden. Als je het over ongastvrij wil hebben is dit wel een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |