SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maakt de lul nog een keer een goeie TT ook![]()
![]()
Liefde voor iedereen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Enne Duitsers benne onze panda beertjes![]()
Oostenrijkers niet zo![]()
![]()
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Free Austria
[ afbeelding ]![]()
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....quote:
Lach met een schone bips![]()
Hihiquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....
[ afbeelding ]![]()
Ja totzo met de oliebollenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga nu echt iets van nuttigs doen, boodschappen enzo![]()
![]()
is de van nederland?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....
[ afbeelding ]![]()
Hopelijk geen ongelukken 🤞quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
abfahrt bormio beginnt zo, zeer gevaarlijk![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]!!!
![]()
Al ingecheckt en al!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik wilde hier een vliegtuig van maken door er vleugeltjes aan te maken, maar kan er geen geschikte foto van vinden met Google.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]
En nu ff kleurplaten inkleuren met Mini-ToT!![]()
![]()
Fijne dag vandaag gozert!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hier een vliegtuig van maken door er vleugeltjes aan te maken, maar kan er geen geschikte foto van vinden met Google.
En nu ff kleurplaten inkleuren met Mini-ToT!![]()
![]()
![]()
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle rijdt nietquote:
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2024 11:40:39 ]![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle is rijdt niet
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV![]()
![]()
[..]
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle rijdt niet
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OVJoy....
![]()
Ellende dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik net aan toe!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
nou nog een rondje dan dit jaar..
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker dank u heer Robquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Robquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ipv 1x overstappen 3x overstappenquote:
En het is zwaar met rugzak, en ongeveer 10 kilo aan mijn schouder![]()
Maargoed, is wat het is. Komt goed![]()
![]()
waar allemaal?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ipv 1x overstappen 3x overstappen
Maargoed, is wat het is. Komt goedDo what you love, love what you do!![]()
[..]
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV![]()
![]()
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Valt reuze meequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.![]()
Is het ov ook al de duivel? Dus drank en ov hebben we tot nu toequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.♡♡♡♡![]()
lol ik heb andere ervaringen mee...?quote:
maargoed mss is t beter nu.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha. jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ov ook al de duivel? Dus drank en ov hebben we tot nu toe
Do what you love, love what you do!![]()
Reis jij er elke week mee?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik heb andere ervaringen mee...?
maargoed mss is t beter nu.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent regelmatige ov reiziger ja?![]()
![]()
Waarom neem je dan ook zoveel mee? Hopelijk zijn deze verbindingen goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ipv 1x overstappen 3x overstappen
Maargoed, is wat het is. Komt goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok mss is het beter nu dan.quote:
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut
of uitgevallen treinen, vandaar heb ik nog heel zooi filmpjes opa Utrecht CS op piano. lOL\
\
naja elk nadeel heeft zijn voordeel.
Ja eens, het meeste gedoe is als je ook met bussen enzo moetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok mss is het beter nu dan.
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut![]()
Ov is vaak kutquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok mss is het beter nu dan.
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut
of uitgevallen treinen, vandaar heb ik nog heel zooi filmpjes opa Utrecht CS op piano. lOL\
\
naja elk nadeel heeft zijn voordeel.♡♡♡♡![]()
Hey Moonquote:
Oh lekker uitgeslapen sintquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nu pas wakker
Straks nog richting ToT ?![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nu pas wakker![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja maar eerst effe ontheffingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker uitgeslapen sint
Straks nog richting ToT ?:')![]()
Alcohol EN het ov dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.![]()
![]()
Ja en jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bewust niet?
Ga je met ov naar werk?![]()
![]()
Czech streetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nu pas wakker
♡♡♡♡![]()
ja beetje meer vrouwen in topic.
ik ben er zo voorstander van he ook op werk. enne nu was er eentje en werd niet aangenomen.
lijkt me leuk, die gasten word je ook soms zat
HHavermout?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar eerst effe ontheffingen![]()
![]()
Je kunt moeilijk iemand alleen aannemen op basis van geslachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef kree het volgende:
ja beetje meer vrouwen in topic.
ik ben er zo voorstander van he ook op werk. enne nu was er eentje en werd niet aangenomen.
lijkt me leuk, die gasten word je ook soms zat♡♡♡♡![]()
Ook zin inquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog steeds moe:X dus effe koffie♡♡♡♡![]()
Zoveel heb ik niet mee. Maar blijf ook overnachten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook zoveel mee? Hopelijk zijn deze verbindingen goed
En Teckel alleen al is 7 kilo.
Serie kijken nu.
In Rotterdam half uur overstaptijd. Dus kan ik mooi even naar 't toilet. Dus heeft voordeel dit![]()
/MissPositivo![]()
![]()
En vrouwen vooral die waar kree opvalt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ov ook al de duivel? Dus drank en ov hebben we tot nu toeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En vrouwen vooral die waar kree opvalt.
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet mee. Maar blijf ook overnachten.
Serie kijken nu.
In Rotterdam half uur overstaptijd. Dus kan ik mooi even naar 't toilet. Dus heeft voordeel dit![]()
/MissPositivo:')![]()
hahaha hoewel dat zo wel gedaan gaat worden nu merk ik?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk iemand alleen aannemen op basis van geslacht
maakt niet uit policy is meer vrouwen aan nemen en inclusief zijn,.
dat op kantoor vooral? want in de praktijk moet je het gewoon kunnen ook. en ok ik zie geen verschil in mannen en vrouwen. maar wel dat mannen t beter doen tot nu toe.
maar welkom he wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan 1 januari wel zelf gebakken bollen meenemenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha hoewel dat zo wel gedaan gaat worden nu merk ik?
maakt niet uit policy is meer vrouwen aan nemen en inclusief zijn,.
dat op kantoor vooral? want in de praktijk moet je het gewoon kunnen ook. en ok ik zie geen verschil in mannen en vrouwen. maar wel dat mannen t beter doen tot nu toe.
maar welkom he wmb.
♡♡♡♡![]()
Waarin?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:MizzezAmy kom er maar vol in.
Ik heb geen idee.
Amyyyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan 1 januari wel zelf gebakken bollen meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@loveyoulongtimequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan 1 januari wel zelf gebakken bollen meenemen![]()
![]()
zei ik ook vaak.. totdat de bus anders ging rijden en niet meer aansloot op de NS. (en je ook op de NS niet meer kan bouwen).quote:
zonder auto zal wel gemis zijn terwijl ik ov niet echt erg vind maar wel duur voor de service die je krijgt![]()
Ik ben niet afhankelijk van een busquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:10 schreef Rob het volgende:
[..]
zei ik ook vaak.. totdat de bus anders ging rijden en niet meer aansloot op de NS. (en je ook op de NS niet meer kan bouwen).
zonder auto zal wel gemis zijn terwijl ik ov niet echt erg vind maar wel duur voor de service die je krijgt![]()
ben positief he? maar dit is vooral een cijfer nr met kantoor personeel dat ze kunnen zeggen we zijn inclusief etc. en dat haat ik wel soort van.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Van een trein? Metro?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben niet afhankelijk van een bus♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
ben positief he? maar dit is vooral een cijfer nr met kantoor personeel dat ze kunnen zeggen we zijn inclusief etc. en dat haat ik wel soort van.
♡♡♡♡![]()
Ik zocht ook alquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom heeft Nederland geen kont
♡♡♡♡![]()
Hey Klaasjequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar eerst effe ontheffingen
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
lekker.. zodra alleen maar dreiging van sneeuw was reden de sprinters niet meer terwijl er hier geen vlokje vielquote:![]()
O die draag je ook, die kan toch zelf lopen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet mee. Maar blijf ook overnachten.
Serie kijken nu.
/MissPositivo
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Nou hopelijk heb je een leuke dag doe mini maar een dikke knuffel geven van mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bezigquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oweffe uitzieken dan
♡♡♡♡![]()
Nee die is bang voor alle drukte en lawaai.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die draag je ook, die kan toch zelf lopen?
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Nou hopelijk heb je een leuke dag doe mini maar een dikke knuffel geven van mij
En doe ik.![]()
Heb je ook zo'n haarnetje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Gesetteld
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Gesetteld
[ link | afbeelding ]goed voorbereid op reis
![]()
Jij zit al in de trein?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Gesetteld
[ link | afbeelding ]:')![]()
O das sneu, is het wel wijs dan hem mee te nemen naar een feestje en drukte?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee die is bang voor alle drukte en lawaai.
En doe ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij nog klaasje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij zit al in de trein?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel er onder gaan staan he, niet ernaastquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom heeft Nederland geen kont![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zeker maar eerst even opstaan![]()
![]()
O je ligt nog in bedquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zeker maar eerst even opstaan![]()
Zo ga je DTS niet winnen volgende maand hoor. Dan moet je er vroeg bij zijn om punten te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb hetzelfde planquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zeker maar eerst even opstaan♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik word steeds later wakkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je ligt nog in bed![]()
Zo ga je DTS niet winnen volgende maand hoor. Dan moet je er vroeg bij zijn om punten te pakken
:')![]()
Nee, die om 10.00 zou komen kan helaas toch niet, en verder is er nog niemand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij niet al gasten
Rond 13.00 komt de eerste wel.(Niet van FOK!)
![]()
Dan heb je je slaap ook nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik word steeds later wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Tijd om te bolken dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, die om 10.00 zou komen kan helaas toch niet, en verder is er nog niemand.
Doet hij de deur niet open?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb jij niet al gasten
Twee keer bellen he!
En je telefoon in de bak in de hal @ToT
Staat die bak al klaar?
@MizzezAmy daar zou hij die vazen ook voor kunnen gebruiken![]()
![]()
O dat is jammer,quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
een reis van ruim 4 uur dus jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij zit al in de trein?
Daarom ook eten drinken tablet etc mee![]()
Kom over iets meer als 3 uur aan.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Doet hij de deur niet open?
Twee keer bellen he!
En je telefoon in de bak in de hal @:ToT
Staat die bak al klaar?
@:MizzezAmy daar zou hij die vazen ook voor kunnen gebruiken![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Denk het wel ja. Straks in de kliniek zal ik wel weer vroeg op moeten.quote::')![]()
In bed kun je ook bolken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ga je DTS niet winnen volgende maand hoor. Dan moet je er vroeg bij zijn om punten te pakken![]()
Wauw, je hebt er wat voor over. Tegen die tijd dat je er bent kan je alweer bijna terugquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een reis van ruim 4 uur dus ja
Kom over iets meer als 3 uur aan.
Hoe laat rijden de laatste treinen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zo wat tof dat je komt ook al is het zo verquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een reis van ruim 4 uur dus ja
Kom over iets meer als 3 uur aan.:')![]()
Ja ze willen vast helpen met een goed ritmequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Straks in de kliniek zal ik wel weer vroeg op moeten.♡♡♡♡![]()
Tot die tijd lekker doen waar jij je goed b ij voelt, en als dat lekker lang slapen is gewoon doen. Als je slaapt voel je je ook niet rotquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Straks in de kliniek zal ik wel weer vroeg op moeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet als je slaaptquote:
![]()
Die forceren dat er wel in. Bij mijn eerdere opname begonnen ze om 7 uur al mer bootcampquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze willen vast helpen met een goed ritme:')![]()
Om 7 uur?? Waar was je opgenomen? T leger?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die forceren dat er wel in. Bij mijn eerdere opname begonnen ze om 7 uur al mer bootcamp♡♡♡♡![]()
Hoelang ben je toen opgenomen geweest Klaas?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Slaap is de ultieme escape inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot die tijd lekker doen waar jij je goed b ij voelt, en als dat lekker lang slapen is gewoon doen. Als je slaapt voel je je ook niet rot:')![]()
Daar geeft ze geen fuck om. Das veilig binnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das sneu, is het wel wijs dan hem mee te nemen naar een feestje en drukte?
Heb haar al bijna 6 jaar dus ik weet wel hoe en wat wel of niet kan met haar hoor![]()
![]()
Slapenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slaap is de ultieme escape inderdaad
♡♡♡♡![]()
En verplicht ontbijten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Straks in de kliniek zal ik wel weer vroeg op moeten.
Dat vond ik ook echt wel een dingetje in het herstellingsoord.
We moesten daar ook verplicht afwassen trouwens, aangezien ze geen budget meer hadden voor personeel in de keuken.![]()
![]()
Daarom ook gewoon doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slaap is de ultieme escape inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Om 7 uur?? Waar was je opgenomen? T leger?
Nee was een strak programma van 2 weken met afwisselend therapie en sport. Maar ik was die ochtenden niet te genieten hooor.:')![]()
oja er was een feestje ook. Zou zo graag komen ff als het beetje in de buurt was.
Maar voor mij te ver, wens jullie wel veel plezier
en wacht op pis enzo en live verslag
Was dat de reden? Lekker damquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En verplicht ontbijten.
We moesten daar ook verplicht afwassen trouwens, aangezien ze geen budget meer hadden voor personeel in de keuken.
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Hier hadden we gelukkig wel een afwasmachinequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En verplicht ontbijten.
We moesten daar ook verplicht afwassen trouwens, aangezien ze geen budget meer hadden voor personeel in de keuken.:')![]()
Hielp t wel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hahaha
Nee was een strak programma van 2 weken met afwisselend therapie en sport. Maar ik was die ochtenden niet te genieten hooor.♡♡♡♡![]()
O alleen buiten heeft ze er last van. Is voor dieren nu helemaal niet leuk buiten met al die knallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar geeft ze geen fuck om. Das veilig binnen.
Heb haar al bijna 6 jaar dus ik weet wel hoe en wat wel of niet kan met haar hoor
Maar waarschijnlijk geeft die tas haar een goed gevoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
We zullen waarschijnlijk allemaal constant bolkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef kree het volgende:
oja er was een feestje ook. Zou zo graag komen ff als het beetje in de buurt was.
en wacht op pis enzo en live verslag:')sinterklaaskapoentje
![]()
Uiteindelijk dus onvoldoende. Het is in het jaar erna alleen maar erger gewordenquote::')![]()
Ik blijf overnachten bij een vriend in Zwolle.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, je hebt er wat voor over. Tegen die tijd dat je er bent kan je alweer bijna terug
Hoe laat rijden de laatste treinen?
Alles strak geregeld hoor.![]()
Je hebt de hele dag niets te doen mascare reist ook 4 uurquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef kree het volgende:
en wacht op pis enzo en live verslag
goed plan. met pils ff erbij ;Pquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk allemaal constant bolkenDo what you love, love what you do!![]()
Hey Birdiequote:
Ze hadden ook voor maar ¤2,50 per persoon per dag aan budget voor alle maaltijden bij elkaar. En het stond op het punt om nog verder bezuinigd te gaan worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was dat de reden? Lekker dam
Fruit moest je zelf maar halen, dat konden ze niet betalen.![]()
twee vliegen in een klapquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik blijf overnachten bij een vriend in Zwolle.
Alles strak geregeld hoor.
Hier ook, maar ze hadden niemand om het in- en uit te ruimen en te bedienen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier hadden we gelukkig wel een afwasmachine![]()
HAHA ik heb het eigenlijk nog overwogen he? maar ok te ver enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag niets te doen mascare reist ook 4 uur
Ook omdat ik niet weken vrij heb en maandag weer moetnwerken. en haat ov natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk allemaal constant bolkenFeestjes waarbij de mobieltjes constant in aanslag zijn vind ik vreselijk!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Met een grote groep was het wel te overzienquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook, maar ze hadden niemand om het in- en uit te ruimen en te bedienen.:')![]()
Inleveren ipv sleutels in een kom nu de telefoons in een komquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.Feestjes waarbij de mobieltjes constant in aanslag zijn vind ik vreselijk!
![]()
Lekker swingen maar![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zal me inhouden ;@quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.Feestjes waarbij de mobieltjes constant in aanslag zijn vind ik vreselijk!
Snap ik!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een grote groep was het wel te overzien
Ik zat in een vrij kleine instelling.![]()
Visite om 10 uur al?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk van worden
Whehe!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Inleveren ipv sleutels in een kom nu de telefoons in een kom![]()
Lekker swingen maar![]()
![]()
![]()
jullie weten. strandmeet hier staat altijd nog open he. voor aanstaande zomer
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden ;@![]()
![]()
Doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog een derde koffie doen of nah?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe lang heb jij daar eigenlijk gezeten?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Ik zat in een vrij kleine instelling.
Ik eerst drie weken. Daarna dat hardcore programma 2 weken. Binnenkort wel wat langer waarschijnlijk.:')![]()
Allemaal in laten leveren bij binnenkomstquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee nee, die vazen gaan nergens voor gebruikt worden!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Doet hij de deur niet open?
Twee keer bellen he!
En je telefoon in de bak in de hal @:ToT
Staat die bak al klaar?
@:MizzezAmy daar zou hij die vazen ook voor kunnen gebruiken
Het zijn siervazen!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe is het daar, klaar voor oud en nieuw?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
6 weken. Was wel ff wennen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij daar eigenlijk gezeten?
Ik eerst drie weken. Daarna dat hardcore programma 2 weken. Binnenkort wel wat langer waarschijnlijk.![]()
Zou van mij mogenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Visite om 10 uur al?
net pas wakker![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
O heb het wel eens eerderquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Visite om 10 uur al?
Ben toch vroeg wakker, niet zo erg als er dan vroeg mensen komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spuit 11quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal in laten leveren bij binnenkomst![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Zou het niet doen als je nog reizen moet, moet je zoveel plassen onderwegquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik nog een derde koffie doen of nah?
![]()
Best lang. Ik had bij nader inzien ook wel langer kunnen blijven. Maar er was zo weinig programma... Hoop dat het op mijn nieuwe kliniek beter is.quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Kan gewoon in de treinquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het niet doen als je nog reizen moet, moet je zoveel plassen onderweg:')![]()
nee moet nog ergens oliebollen scorenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, klaar voor oud en nieuw?
Weet je ook de reden waarom het niet geholpen heeft?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij daar eigenlijk gezeten?
Ik eerst drie weken. Daarna dat hardcore programma 2 weken. Binnenkort wel wat langer waarschijnlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eentje daar stond echt op instorten, het ging steeds slechter met haar vanwege de thuissituatie maar omdat de aanvraag verkeerd was gedaan, moest ze weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Best lang. Ik had bij nader inzien ook wel langer kunnen blijven. Maar er was zo weinig programma... Hoop dat het op mijn nieuwe kliniek beter is.![]()
![]()
Jezus.. waar was datquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hadden ook voor maar ¤2,50 per persoon per dag aan budget voor alle maaltijden bij elkaar. En het stond op het punt om nog verder bezuinigd te gaan worden.
Fruit moest je zelf maar halen, dat konden ze niet betalen.
♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wel handig ToT dat je 5 minuten lopen vanaf het station woont nu. Waar je vroeger woonde moest je met zon gare regiobus:')![]()
Dat krijg je als je verder leest waar je gestopt bentquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel handig ToT dat je 5 minuten lopen vanaf het station woont nu. Waar je vroeger woonde moest je met zon gare regiobusEcht ja!
Overigens woon ik minder dan 5 minuten van het station af nu.![]()
![]()
Das ook weer waar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan gewoon in de treinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die depressie is gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je ook de reden waarom het niet geholpen heeft?:')![]()
Even naar Greys, die gaat ze bakken en lekkere appelbeignetsquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee moet nog ergens oliebollen scorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemd, je zit ergens om van de depressie af te komen en het werkt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die depressie is gewoon gebleven.
Waarom hebben ze je laten gaan dan. (als ik teveel vraag gewoon zeggen hoor)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
These are the things I can do without...quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shout let it all out![]()
![]()
Vroeg in de ochtend van 04:00 tot 08:00 punten uitzetten in 2025 zodat iedereen rustig gaat opstaan ontbijten en optijd op werk komt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ga je DTS niet winnen volgende maand hoor. Dan moet je er vroeg bij zijn om punten te pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom op, ik praat tegen je!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Shii het volgende:
[..]
These are the things I can do without...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bij die eerste opname omdat volgens hun de 'crisis er wel af was'. Tweede programma duurde sowieso maar 2 weken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd, je zit ergens om van de depressie af te komen en het werkt niet.
Waarom hebben ze je laten gaan dan. (als ik teveel vraag gewoon zeggen hoor)
Ja het ging wel ietsje beter maar later thuis is het weer erger geworden.
En je mag alles vragen hoer:')![]()
Denk dat als Justin deze maand niet mee gaat doen er wel meer vroeg punten komen halenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeg in de ochtend van 04:00 tot 08:00 punten uitzetten in 2025 zodat iedereen rustig gaat opstaan ontbijten en optijd op werk komt.
Je zegt hoer tegen mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij die eerste opname omdat volgens hun de 'crisis er wel af was'. Tweede programma duurde sowieso maar 2 weken.
Ja het ging wel ietsje beter maar later thuis is het weer erger geworden.
En je mag alles vragen hoer![]()
Hopelijk helpt het dit keer wel voldoende KlaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verder leest waar je gestopt bentoverkomt mij ook vaker als ik verder lees waar ik gestopt was.
ondervraging is begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een officieel herstellingsoord.In noem liever geen namen.
![]()
Begreep het al, maar was wel ff een momentje om er wat van te zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HOOR
damn autocorrect :S
Ja best irrie als je dan doorleest en ziet dat het al tig keer door andere gezegd isquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]overkomt mij ook vaker als ik verder lees waar ik gestopt was.
Jaa maar ze woont zo ver wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even naar Greys, die gaat ze bakken en lekkere appelbeignets@greysbones dat is een klacht!
vorige keer had ik ook nog een boete mjah eigen schuld net buiten het dorp wat te hard gereden.. nadat ik eerst een tijd in de file stond door een wegafsluiting
Ga jij meedoen die maand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat als Justin deze maand niet mee gaat doen er wel meer vroeg punten komen halenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Dit keer is het doel anders: mij observeren met als doel dat daaruit een goed behandeling kan komen. De eerdere opname was meer een crisis overleven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zegt hoer tegen mij![]()
Hopelijk helpt het dit keer wel voldoende Klaas:')![]()
Dommiequote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa maar ze woont zo ver weg@:greysbones dat is een klacht!
vorige keer had ik ook nog een boete mjah eigen schuld net buiten het dorp wat te hard gereden.. nadat ik eerst een tijd in de file stond door een wegafsluiting
Nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, ik hoop echt dat je een juiste behandeling gaat krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit keer is het doel anders: mij observeren met als doel dat daaruit een goed behandeling kan komen. De eerdere opname was meer een crisis overleven.
![]()
Joh ik wil niks liever. Ik heb nu al een poos bijna niksquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hoop echt dat je een juiste behandeling gaat krijgen:')![]()
Goed dat ze dit nu gaan doen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit keer is het doel anders: mij observeren met als doel dat daaruit een goed behandeling kan komen. De eerdere opname was meer een crisis overleven.Smile, it's free therapy.![]()
jahaa was irri dat ik een half uur stil stond op een weg pff omdat er 1 strook dicht was.. pffquote:Smile, it's free therapy.![]()
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm over een half uur gaan of over een uur?![]()
![]()
op dat tijdstip waarbij jij je niet hoeft te haastenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm over een half uur gaan of over een uur?
Of ben je al helemaal klaar?Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Vuurwerk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ben wel bijna klaar ja. Haal wel ontbijt op het station.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op dat tijdstip waarbij jij je niet hoeft te haasten
Of ben je al helemaal klaar?:')![]()
Dan gewoon gaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben wel bijna klaar ja. Haal wel ontbijt op het station.
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: