SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maakt de lul nog een keer een goeie TT ook![]()
![]()
Liefde voor iedereen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Enne Duitsers benne onze panda beertjes![]()
Oostenrijkers niet zo![]()
![]()
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Free Austria
[ afbeelding ]![]()
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....quote:
Lach met een schone bips![]()
Hihiquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....
[ afbeelding ]![]()
Ja totzo met de oliebollenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga nu echt iets van nuttigs doen, boodschappen enzo![]()
![]()
is de van nederland?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was er niet ook nog iets met kelders of grotten? De ingang is wel te vinden....
[ afbeelding ]![]()
Hopelijk geen ongelukken 🤞quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
abfahrt bormio beginnt zo, zeer gevaarlijk![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]!!!
![]()
Al ingecheckt en al!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik wilde hier een vliegtuig van maken door er vleugeltjes aan te maken, maar kan er geen geschikte foto van vinden met Google.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
De reis is begonnen!
[ link | afbeelding ]
En nu ff kleurplaten inkleuren met Mini-ToT!![]()
![]()
Fijne dag vandaag gozert!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde hier een vliegtuig van maken door er vleugeltjes aan te maken, maar kan er geen geschikte foto van vinden met Google.
En nu ff kleurplaten inkleuren met Mini-ToT!![]()
![]()
![]()
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle rijdt nietquote:
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2024 11:40:39 ]![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle is rijdt niet
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV![]()
![]()
[..]
En fijn.... de intercity van Roosendaal naar Zwolle rijdt niet
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OVJoy....
![]()
Ellende dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OVWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik net aan toe!quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
nou nog een rondje dan dit jaar..
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker dank u heer Robquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Robquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:45 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ipv 1x overstappen 3x overstappenquote:
En het is zwaar met rugzak, en ongeveer 10 kilo aan mijn schouder![]()
Maargoed, is wat het is. Komt goed![]()
![]()
waar allemaal?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ipv 1x overstappen 3x overstappen
Maargoed, is wat het is. Komt goedDo what you love, love what you do!![]()
[..]
Het kan ook nooit eens normaal gaan met het OV![]()
![]()
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Valt reuze meequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.![]()
Is het ov ook al de duivel? Dus drank en ov hebben we tot nu toequote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
ov is de duivel jah. zeker als je er afhankelijk van bent.♡♡♡♡![]()
lol ik heb andere ervaringen mee...?quote:
maargoed mss is t beter nu.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha. jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het ov ook al de duivel? Dus drank en ov hebben we tot nu toe
Do what you love, love what you do!![]()
Reis jij er elke week mee?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik heb andere ervaringen mee...?
maargoed mss is t beter nu.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent regelmatige ov reiziger ja?![]()
![]()
Waarom neem je dan ook zoveel mee? Hopelijk zijn deze verbindingen goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ipv 1x overstappen 3x overstappen
Maargoed, is wat het is. Komt goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ok mss is het beter nu dan.quote:
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut
of uitgevallen treinen, vandaar heb ik nog heel zooi filmpjes opa Utrecht CS op piano. lOL\
\
naja elk nadeel heeft zijn voordeel.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja eens, het meeste gedoe is als je ook met bussen enzo moetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok mss is het beter nu dan.
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut![]()
Ov is vaak kutquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ok mss is het beter nu dan.
van station naar station is het min of meer ok of was t wel. als je nog bussen moet hebben, kut
of uitgevallen treinen, vandaar heb ik nog heel zooi filmpjes opa Utrecht CS op piano. lOL\
\
naja elk nadeel heeft zijn voordeel.♡♡♡♡![]()
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh lekker uitgeslapen sintquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nu pas wakker
Straks nog richting ToT ?![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen
Nu pas wakker![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja maar eerst effe ontheffingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker uitgeslapen sint
Straks nog richting ToT ?:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: