Verstandigquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ga zo ook weer even verder slapen
Zit hier ook te genietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:28 schreef Gretzl het volgende:
Zomfg!!
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de beste debutanten in jaren!!
JIGSAW FALLING INTO PLACE
In Rainbouws genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk welquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik moet nog even een slim moment zoeken om naar dromenland te gaan. Begin van de middag alweer afgesproken met vrienden, zal wel weer een te korte ‘nacht’ worden
En direct nog een geweldige classic van De Pompoentjes erachteraan.quote:
Idealer zouden een paar van m’n sociale activiteiten dit weekend pas in het nieuwe jaar plaatsvinden, maar de meeste van m’n vrienden zijn niet zo bezeten door het Top 2000-virus. Dus dan schik ik me toch maar in de dagen dat de meesten kunnenquote:
Heb het onverwacht goed getimed inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En direct nog een geweldige classic van De Pompoentjes erachteraan.
Dit is een GEWELDIG uur![]()
Perfecte timing voor jou om op dit tijdstip even te ontwaken
Moet ook gebeuren inderdaad. Heb zelf gelukkig vandaag niet echt iets op de planning staan, dus kan weer lekker in dit topic spammenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idealer zouden een paar van m’n sociale activiteiten dit weekend pas in het nieuwe jaar plaatsvinden, maar de meeste van m’n vrienden zijn niet zo bezeten door het Top 2000-virus. Dus dan schik ik me toch maar in de dagen dat de meesten kunnen
Misschien dat ik dat ook nog haalquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:36 schreef Gretzl het volgende:
Ik blijf sowieso nog wel tot het moment dat de lijst door de helft is
Wel een hele mooi film inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:36 schreef Gretzl het volgende:
OMggggggg
Ook nog Comptine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van m’n #1 fave FILM!!
Ik wist dat ik wakker moest zijn nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:37 schreef koffieleuk het volgende:
Mooi dat deze erin staat
Topfilm ook natuurlijk
Morning @koffieleukquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:37 schreef koffieleuk het volgende:
Mooi dat deze erin staat
Topfilm ook natuurlijk
Ik heb negen jaar op pianoles gezeten. Maar eigenlijk nooit aan Yann Tiersen begonnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:37 schreef ok01 het volgende:
Wanneer je vijf jaar op pianoles hebt gezeten, heb je dit nummer meer dan genoeg gehoord
Wel echt een top uur inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:45 schreef Gretzl het volgende:
Een van de allermooiste Billies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag nog wel een plekje of 600-700 stijgen
Dat ze zo'n uitgebreid artikel erover konden schrijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:49 schreef Gretzl het volgende:
Las eerder dit jaar een toffe longread over L’Amour Toujours in de Volkskrant![]()
Gigi D’Agostino’s ‘L’amour toujours’ vat het jaar 1999 samen in 4 minuten aan stampende beats, jolige synths en melodramatische zang
Kijken of ik die kan radenquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:43 schreef ok01 het volgende:
Blijf nog even wakker tot mijn stemplaat dat het komende uur komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De redactie van de Volkskrant wilde per se een special over het jaar 1999 maken. (aka ‘het beste jaar ooit’quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ze zo'n uitgebreid artikel erover konden schrijven
quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kijken of ik die kan raden
Olivia Rodrigo?![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee Air
Zo typisch Volkskrant weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De redactie van de Volkskrant wilde per se een special over het jaar 1999 maken. (aka ‘het beste jaar ooit’![]()
)
Elk stuk dat ze over 1999 hebben geschreven is relatief lang![]()
Waaronder deze vergelijking tussen Xtina en Britney
Dat was m’n 3e gokquote:
Oeh dat had me ook wel leuk geleken inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 05:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat was m’n 3e gok![]()
Ook een mooi nummer. Had ze dit jaar wel live willen zien (ze speelden Moon Safari in t geheel), maar dat is er helaas niet van gekomen
Samequote:Op zaterdag 28 december 2024 05:57 schreef ok01 het volgende:
Hele fijne Coldplay![]()
Durf dat op dit tijdstip wel in dit topic te zeggen
Hier veel Soulseek, Audiogalaxy en ook wat KaZaa Lite.quote:Op zaterdag 28 december 2024 05:54 schreef Gretzl het volgende:
Napster Nostalgie![]()
Mijn muzieksmaak heeft zich (gelukkig) mede gevormd door Napster, KaZaA en eMule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |