Evenstar

Evenstar

quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deed het vroeger best vaak, camera naar binnen smokkelen en dan bij 2-3 nummers proberen mooie foto's te schieten. Afgelopen jaren steeds minder gaan doen, omdat ik meer wil genieten van de shows zelf, toch mis ik het soms wel
Leuk en een uitdaging om vanuit publiek leuke foto's proberen te maken.En de beveiliging bij de ingang gaslighten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gingen ooit naar een festival waarbij een jongedame zijn spullen controleerde en (terecht) opmerkte dat zijn camera niet toegestaan was. (Eenvoudige compactcamera's mochten wel.) Evenstar hield vol van wel, dus toen haalde ze er een collega bij en die gaf Evenstar gelijk. Ik vond het echt sneu voor haar, maar kon moeilijk zeggen dat ze het goed deed.

Soms vind ik de simpelste muziek de beste.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Evenstar het volgende:
wat je allemaal kan doen met 2 akkoorden

Evenstar

Evenstar

Arme meidquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Viv het volgende:
[..]
En de beveiliging bij de ingang gaslighten.
We gingen ooit naar een festival waarbij een jongedame zijn spullen controleerde en (terecht) opmerkte dat zijn camera niet toegestaan was. (Eenvoudige compactcamera's mochten wel.) Evenstar hield vol van wel, dus toen haalde ze er een collega bij en die gaf Evenstar gelijk. Ik vond het echt sneu voor haar, maar kon moeilijk zeggen dat ze het goed deed.

Is dat een camera lens in je broek of...quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Arme meid
Er zat een kleine lens op de camera en de grote van 20cm zat ergens verstopt bij mijn private parts

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Dat idee jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat een camera lens in je broek of...

Pastte dat wel dan? Iedereen weet dat elke fokker minimaal 30cm grote lul heeftquote:

Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit niet Phil aan, dus ik ga slapen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |