Dat is gezeik. Black Album is een hartstikke goed gemaakt metal album, en op Load en Reload staan echt nog wel lekkere metal/hard rock nummers. Na st anger hebben ze weer gewoon prima metal gemaakt. Het is geen thrash metal maar ach, dit doen ze ook prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zoveel mensen die meteen discussie starten met ja na eerste X albums was het kut bla bla dit dat

quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ga jij even lekker in gastenhuisje slapen vandaag ... doei

Evenstar

Evenstar

Sommige mensen hebben liever gewoon 20x zelfde album ofzo, snap het ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is gezeik. Black Album is een hartstikke goed gemaakt metal album, en op Load en Reload staan echt nog wel lekkere metal/hard rock nummers. Na st anger hebben ze weer gewoon prima metal gemaakt. Het is geen thrash metal maar ach, dit doen ze ook prima.

Evenstar

Evenstar

quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:52 schreef SamCooke het volgende:
Dago gaat ondersteboven van dit nummer.

Nightynight.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf maar eens een poging doen om te gaan slapen. Jullie nog veel luisterplezier

Ja, staan zeker een paar prima nummers op. Maar ik zet dan liever Hardwired op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever gewoon 20x zelfde album ofzo, snap het ook niet.
DM heeft trouwens wel prima nummers hoor met All Nightmare Long bijv

Mwoa, die discussie heb je bij veel bands en albums helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zoveel mensen die meteen discussie starten met ja na eerste X albums was het kut bla bla dit dat

En ze hebben zichzelf m.i. toch gecementeerd als een van de grootste metal bands aller tijden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mwoa, die discussie heb je bij veel bands en albums helaas.
Metallica is voor mij toch de opening naar meer metal

Zeker, maar ik vind het wel een prima nummer. Wat mij betreft hoort ie wel in deze regionen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:54 schreef AgeEll het volgende:
Dat dit in de lijst is gekomen ooit, maar blij met deze plaat
Weet wel leukere van metallica

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |