Nou ja, ik denk dat je wel redelijk door hebt wanneer je moet strummen of meer gedetaileerd moet pickenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik kan een beetje gitaar spelen maar als ik een nummer niet ken dan ziet het er net zo uit als mensen die het helemaal niet kennen.
Al probeer ik hoge en lage noten zelfs tijdens playback te scheiden op de nek

Ja, maar ga mijn beelden niet analyseren want wat ik deed slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je wel redelijk door hebt wanneer je moet strummen of meer gedetaileerd moet picken

filmpje gemaakt nog?quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ga mijn beelden niet analyseren want wat ik deed slaat echt nergens op.

Evenstar

Evenstar

Nee, dat kan ik echt niet tegelijk doen.quote:

Eindbazenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:09 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Jaarlijkse foto plug waar ik trots op ben

Evenstar

Evenstar

Schitterendquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:09 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Jaarlijkse foto plug waar ik trots op ben

Evenstar

Evenstar

Gemaakt vanuit publiek bij Bospop in 2015quote:
 Had toen kaartjes gewonnen bij Veronica, enige keer dat ik ooit heb meegedaan aan een bel & win actie
 Had toen kaartjes gewonnen bij Veronica, enige keer dat ik ooit heb meegedaan aan een bel & win actie  

Ziet er goed uit hoor!quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gemaakt vanuit publiek bij Bospop in 2015Had toen kaartjes gewonnen bij Veronica, enige keer dat ik ooit heb meegedaan aan een bel & win actie

Was echt een enorm vreemde tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
Geen berichten op Facebook, in Coronatijd reageerde mijn halve vriendenlijst dat ik in het online café zat

quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oh fuck, ze hebben me weer op een kruk gegooid

Mag hopen dat ze je wel op de hoogte hebben gesteldquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef Dagoduck het volgende:

quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef Dagoduck het volgende:

Ze hebben idd beter maar ja, ook zo'n geval waar een paar van mn favorieten niet instaanquote:

Lekker lijstje hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:08 schreef MTheBassman het volgende:
KOEKOEK
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze

Ach beter dan helemaal geen Rammsteinquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben idd beter maar ja, ook zo'n geval waar een paar van mn favorieten niet instaan

Evenstar

Evenstar

Deed het vroeger best vaak, camera naar binnen smokkelen en dan bij 2-3 nummers proberen mooie foto's te schieten. Afgelopen jaren steeds minder gaan doen, omdat ik meer wil genieten van de shows zelf, toch mis ik het soms welquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Evenstar

Evenstar

Neuh, je wordt er gewoon neergezet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze je wel op de hoogte hebben gesteld

quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deed het vroeger best vaak, camera naar binnen smokkelen en dan bij 2-3 nummers proberen mooie foto's te schieten. Afgelopen jaren steeds minder gaan doen, omdat ik meer wil genieten van de shows zelf, toch mis ik het soms wel
Leuk en een uitdaging om vanuit publiek leuke foto's proberen te maken.Die van Brian JohnsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."

Zo wordt het nooit wat tussen Manon en jouquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:14 schreef Dagoduck het volgende:

Als ze het zelf maar opruimenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:19 schreef Perrin het volgende:
Wie nooit ondergespoten is tijdens een Rammstein concert heeft niet geleefd.

Ehmquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:19 schreef Perrin het volgende:
Wie nooit ondergespoten is tijdens een Rammstein concert heeft niet geleefd.

Die was al wegquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen Manon en jou

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Evenstar

maar dan zonder scheermesjes in haar keelquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ergens doet me een beetje aan Janis denken

Ja ik vind haar wel fijner klinkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
maar dan zonder scheermesjes in haar keel

Evenstar

Evenstar

)
 )

Evenstar

Evenstar

quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Deed het vroeger best vaak, camera naar binnen smokkelen en dan bij 2-3 nummers proberen mooie foto's te schieten. Afgelopen jaren steeds minder gaan doen, omdat ik meer wil genieten van de shows zelf, toch mis ik het soms wel
Leuk en een uitdaging om vanuit publiek leuke foto's proberen te maken.En de beveiliging bij de ingang gaslighten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gingen ooit naar een festival waarbij een jongedame zijn spullen controleerde en (terecht) opmerkte dat zijn camera niet toegestaan was. (Eenvoudige compactcamera's mochten wel.) Evenstar hield vol van wel, dus toen haalde ze er een collega bij en die gaf Evenstar gelijk. Ik vond het echt sneu voor haar, maar kon moeilijk zeggen dat ze het goed deed.

Soms vind ik de simpelste muziek de beste.quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Evenstar het volgende:
wat je allemaal kan doen met 2 akkoorden

Evenstar

Evenstar

Arme meidquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:25 schreef Viv het volgende:
[..]
En de beveiliging bij de ingang gaslighten.
We gingen ooit naar een festival waarbij een jongedame zijn spullen controleerde en (terecht) opmerkte dat zijn camera niet toegestaan was. (Eenvoudige compactcamera's mochten wel.) Evenstar hield vol van wel, dus toen haalde ze er een collega bij en die gaf Evenstar gelijk. Ik vond het echt sneu voor haar, maar kon moeilijk zeggen dat ze het goed deed.

Is dat een camera lens in je broek of...quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Arme meid
Er zat een kleine lens op de camera en de grote van 20cm zat ergens verstopt bij mijn private parts

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Evenstar

Dat idee jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat een camera lens in je broek of...

Pastte dat wel dan? Iedereen weet dat elke fokker minimaal 30cm grote lul heeftquote:

Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:29 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit niet Phil aan, dus ik ga slapen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |