ben je nu al klaar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:44 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig houdt Jeroen nog zn bek tijdens black betty
Godver,quote:
Knappe jongen als je hier op kunt haten inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Is dit het eerste nummer dat iedereen hier tof vindt?
Nee tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee vanmiddag hadden we ook consensus. Even kwijt welke dat was. Hendrix dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de weinige jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat zou voor het eerst zijn in de geschiedenis van de reeks.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch wel prachtig dit, zoiets komt tegenwoordig weinig meer voor omdat alles tot op de nok toe overgerpoduceerd moet worden en er minder ruimte is eigen spontane creativiteit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:43 schreef Viv het volgende:
Leesvoer over de opname en lengte van In-A-Gadda-Da-Vida:
[..]
https://forums.stevehoffm(...)ron-butterfly.15019/
Meh.quote:
Ik zat op het randje tot ik me de solo herrinnerdequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee joh, vanavond best wat eensgezindheid hier hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Een memorabel moment!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn in de geschiedenis van de reeks.
Ik vind dit nog wel mooier dan Hendrix. Hendrix is wel een icoon natuurlijk, maar zijn muziek zou ik niet heel snel zelf opzetten. Dit veel eerder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee vanmiddag hadden we ook consensus. Even kwijt welke dat was. Hendrix dacht ik.
Ik haat dit nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Knappe jongen als je hier op kunt haten inderdaad
That is what he said.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |