quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is
Wat heb je dat keurig omschreven.quote:
Neuh gewoon een hijsje is een oke vervanger. Anders kan het best snel gaan met drankspellen, kwam ik een keer op een feestje achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
drankspelletjes op vakantie zijn een recept voor problemenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Neuh gewoon een hijsje is een oke vervanger. Anders kan het best snel gaan met drankspellen, kwam ik een keer op een feestje achter![]()
Komt dat schijtnummer van Olivia nu en het mooie Vampire weer fijn vannachtquote:
* MTheBassman noteert hierbij het broekje uit moment voor straksquote:
Duitsers kunnen wel brouwen. En goede reden om het contact warm te houdenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft het bedrijf overgenomen.
Ze woonden ook in een voormalige herberg in een klein dorpje. We gingen er elk jaar wel een keer heen. Goede herinneringen aan.
In oktober hebben we mijn tante nog opgezocht, die ook al de tachtig voorbij is. Maar zij is nog erg kwiek. Was fijn daar weer een paar dagen te kunnen zijn.
een vriendquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
Wachten jullie liever op een vriend of op een zonnige dag?
Vriend, want een zonnige dag krijg ik sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
Op een vriend op een zonnige dagquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat je je broek nog aan hebtquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
* MTheBassman noteert hierbij het broekje uit moment voor straks
Staat er maar 3x inquote:
Niet zo gulzig Diaan.quote:
Spaarzaam zijn ermee, anders is de spanning wegquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat je je broek nog aan hebt
Leuke woorden in je autocorrectquote:
Zijn concert op BKS is oprecht het beste wat ik ooit live heb mogen zienquote:
Zo praat je niet over Mariska, misschien wel over de dames van Banaramaquote:
Jij hebt liever mist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |