SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
#19quote:
Hij zal wel een moeder hebben toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een mevrouw Wattimena?
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Coco het volgende: [..] [ afbeelding ] Hier komt poep uit.
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dit soort dingen. Ik had een keer een bbq. Ik aangeboden nog het en ander te maken en lekker mee te nemen. Krijg ik achteraf een tikkie (zonder waarschuwing). Waarom nodig je me dan uit? Het was niet alsof we samen hadden besloten te BBQ’en.
Gewoon klap in dr nek gevenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc. Kap gewoon even oke?
Het bad moest warmer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc. Kap gewoon even oke?
Misschien als Poepzor een ban pakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we het record van 200 topics nog halen?
Waarom zeikt je vrouw als je een harde hebt? Neukt ze zelf buiten de deur ofzo dat ze er geen zin in heeft. Vuile slet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |