Putin stopt nooit , dus geen vredestroepen halverwegequote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien denkt Poetin oprecht dat hij de oorlog nog kan winnen. En dan winnen als in volledige capitulatie van UA.
Ik denk dat hij voor de lange adem gaat.quote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Misschien denkt Poetin oprecht dat hij de oorlog nog kan winnen. En dan winnen als in volledige capitulatie van UA.
Zeven interlands op zijn naam. Nu heeft de AFU hem gecapt.quote:Aleksei Bugayev played for Tom Tomsk, Torpedo Moscow and Lokomotiv Moscow. In 2004, he was included in the Russia national team and played at Euro 2004.
In 28 October 2023, Bugayev was arrested in Krasnodar in possession of 495 grams of mephedrone and he was expected to be charged with illegal drug distribution. On 24 September 2024, Bugayev was pleaded guilty of drug distribution and was sentenced to 9.5 years of imprisonment. Three months later, on 29 December 2024, it was announced that Bugayev had been killed fighting for Russia in its invasion of Ukraine.
Noem eens wat voorbeelden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
Het verleden leert dat het westen het op een gegeven moment opgeeft.
het westen kan het niet opgeven, putin stopt nietquote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor de lange adem gaat.
En zonder die steun kan het verzet van Oekraïne ineen storten.
Kut oorlog.quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sterven in tanks.
Zware kost met schwere Wörter. In het Duits, dus.
Niet zo morbide als het lijkt, maar niet voor iedereen.
Door Panzermuseum, Munster.
Eerste deel net gehoord/bekeken. Goed.
Poetin sterft binnen 10 jaar een natuurlijke dood.quote:Op zondag 29 december 2024 21:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het westen kan het niet opgeven, putin stopt niet
Zelfs De Wijk zegt dat het idioot is dat de roep om onderhandelingen juist nu aanzwelt, terwijl de Russische molen langzaam begint te piepen en kraken.quote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat moet Trump ook zien natuurlijk. Rusland is geen bondgenoot, niets. Eerder een puist die vanzelf zou kunnen verdwijnen, laat hem maar even uitdrogen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs De Wijk zegt dat het idioot is dat de roep om onderhandelingen juist nu aanzwelt, terwijl de Russische molen langzaam begint te piepen en kraken.
Ik ben dat wel met hem eens.
Putin heeft inderdaad grotere plannen, dus veegt 'ie z'n kont af met dit voorstel.quote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met welk leger gaat hij die plannen uitvoeren dan?quote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Putin heeft inderdaad grotere plannen, dus veegt 'ie z'n kont af met dit voorstel.
Dat zijn de Russen zelf verjaagd. En na heel wat minder jaren aanwezigheid.quote:
Je kan maar tot op zekere hoogte hé. Er bestaat ook nog iets als materieel en manschappen. Poetin kan een heleboel willen, maar fysiek kom je op een gegeven moment tegen een muur aan. Hij kan hooguit nog aardig wat vierkante kilometers erbij veroveren, de gehele Donbas, wat ook de verwachting is, maar verder dan dat lukt echt niet. Bovendien ook niet die debiele angst van dat ie een NAVO land wil aanvallen. Rusland kan dat gewoon niet.quote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Putin heeft inderdaad grotere plannen, dus veegt 'ie z'n kont af met dit voorstel.
Nu ga je er wel van uit dat Poetin iets van realiteitszin heeft. Als dat zo was geweest dan was hij überhaupt Oekraïne nooit binnengevallen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan maar tot op zekere hoogte hé. Er bestaat ook nog iets als materieel en manschappen. Poetin kan een heleboel willen, maar fysiek kom je op een gegeven moment tegen een muur aan. Hij kan hooguit nog aardig wat vierkante kilometers erbij veroveren, de gehele Donbas, wat ook de verwachting is, maar verder dan dat lukt echt niet. Bovendien ook niet die debiele angst van dat ie een NAVO land wil aanvallen. Rusland kan dat gewoon niet.
Dat blijft inderdaad de vraag.quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Met welk leger gaat hij die plannen uitvoeren dan?
dat zou mooi zijn , maar wat komt er dan , eentje die nog gekker isquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Poetin sterft binnen 10 jaar een natuurlijke dood.
Meestal wordt pas na inzet van dergelijke wapens een juridische overeenkomst opgetuigd die dit soort zaken aan banden legt. Met gifgas, een bekend wapen op de Eurpese slagvelden in WOI, is in WOII in Europa niet ingezet. Heel vreemd, waren nog voorraden genoeg. Inzet atoomwapen, ook aan banden gelegd na inzet. Wat er momenteel aan de hand is, is dat het hele stelsel van akkoorden en verdragen bevraagd wordt, en de aanwezigheid van PMC in oorlogsvoering is iets dat voor VN onhanteerbaar is. Zodra PMC's ergens de macht grijpen, dan mogen ze wel VN vertegenwoordiging afvaardigen. De financiering achter PMC's, en de politieke gezindheid is machtig wapen voor triljonairs met een beetje veel geld over.quote:Op zondag 29 december 2024 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die robot-oorlogen zijn nog niet echt gedefinieerd in het oorlogsrecht, wat dat betreft wordt er nog niet echt een overtreding gemaakt.
Wel tijd dat dit gaat gebeuren vind ik. Vooral dat de mensen die getarget worden door deze systemen straks volkomen kansloos zijn en ook niets effectiefs terug kunnen doen.
Straks krijg je grote vliegtuigen met honderdduizenden drones aan boord die boven een stad worden losgelaten en maandenlang iedere man tussen de 16 en 66 die uit zijn schuilplaats komt meteen afmaakt.
Ik vind dat geen gevecht meer maar puur moorden.
Kijkend naar wat er verder nog rondloopt tussen die siloviki is Poetin nog relatief gematigd. Er zijn nog veel grotere engnekken daar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn , maar wat komt er dan , eentje die nog gekker is
Ze zijn gewoon al aan het onderhandelen lijkt het.quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)soluut-niet-tevreden
Putin is echt niet blij met trumpa
Zonder aansluiting bij Hongarije gaat Putin niet accoordquote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon al aan het onderhandelen lijkt het.
Maar laten we eerlijk zijn, wat er echt gaande is, wie er spreken onderling e.d. horen we echt niet in de Telegraaf.
Maar kan mij voorstellen dat zetbaasjes van beide kanten inmiddels boodschappen wisselen.
Dom-rechtsquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Die reacties onder dat Telegraaf-artikel trouwens
Ongekend dat zo veel mensen nog in die Russische propaganda trappen.
Wij, de Duitsers en wat andere havikken.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef capricia het volgende:
Keith Kellogg heeft drie opties beschreven.
Dus ja, een van die, of iets hybride, zal wel besproken worden.
Ik vraag me af wie de soldaten gaat leveren voor het bewaken van de DMZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |