Ik heb ook wel genoeg troep gehoord, maar dat was meer aan het begin van de dag. Ik denk dat morgen ook wel prima zal zijn voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dit de beste dag van de lijst, zeker deze avond. Uiteraard een paar topliedjes op de latere dagen, maar relatief veel meer drek.
Tot de volgendequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Vrouwtje heeft aandacht nodig. Samen nog even Rondé meepakken en socializen. Ik zie jullie morgen weer
Die doen toch niksquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
FOK!Stats doet het (nog) Daar doen we het voor!
Knuffelse.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Vrouwtje heeft aandacht nodig. Samen nog even Rondé meepakken en socializen. Ik zie jullie morgen weer
mevr Koen kijkt TLC nuquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Was het maar zo'n feest. 34x zelfsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
dat was en van 25-- 30 noteringen v.queen
Mijn lat ligt ook wel een stuk lager. Dat speelt ook mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb ook wel genoeg troep gehoord,
Nou ja, helaas….quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?
(Die is er helaas uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |