quote:For your information, Pete Townshend, at one point, almost quit The Who. And if he had, he would have ended up in this group, thus making it Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick, Tich and Pete.
Veel rommel inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komend uur is em ook niet helemaal he
Nee, niet echt. Ik denk dat ik maar even een serie ga kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Of helemaal nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja daarom doe ik niks vrijwilligquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wen foutje gemaakt. Ik heb me opgegeven om morgen om 9 uur te vrijwilligeren, maar dan moet ik om 8 uur opstaan en daar heb ik nu helemaal geen zin in
No Mercy voor jouquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wen foutje gemaakt. Ik heb me opgegeven om morgen om 9 uur te vrijwilligeren, maar dan moet ik om 8 uur opstaan en daar heb ik nu helemaal geen zin in
Oeps…quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
neenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
... waarquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me opgegeven om morgen om 9 uur te vrijwilligeren
Zucchero maakt veel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook niet voor ons nu dat nummer gaat komen...quote:
8 uur.. dan is het al bijna middag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Skillet is leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei vreselijk. Flyleaf wel tof.
Ik wil, maar ik kan zelf de tijd en datum bepalen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik niks vrijwillig
Ja, maar ook van harde metal. Een vrouw van tegenstellingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Houdt die in het algemeen van relipop?
Nazareth?quote:
Met dank aan de vrijwilligers van deze weekquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.parkrun.co.nl/oosterhout/
Die is beter dan de No Mercy die we nu krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat When I Die van No Mercy ooit in de Top 2000 heeft gestaan?
Ik heb liever van Inkel dan die kleurloze Paul Rabbering.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kut muziek en jeroen van inkel.... sterkte allemaal
Hier is geen ruimte voor antisemitisme.quote:
wowquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat When I Die van No Mercy ooit in de Top 2000 heeft gestaan?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat nummer van Coldplay en Kanye en Mooie dag de leukste liedjes komende uur.
Knijp mij. Droom ik?
Jullie zijn niet goed snikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Verrek, komend uur wel de beste Coldplay plaat, samen met Kanye
Ik zie dat niet op mijn radioquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef EDMAN- het volgende:
Stem past niet bij uiterlijk bij deze nieuwslezer
Nee dit kan niet. Deze is sowieso beter dan die Jip onzin van het begin van de avond tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is beter dan de No Mercy die we nu krijgen.
Dat gaat (soms) hand in handquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar ook van harde metal. Een vrouw van tegenstellingen
Volgens de Mex4851 niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is beter dan de No Mercy die we nu krijgen.
Heel goed!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond, net even wat mensen ingemaakt in een quiz
neequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee dit kan niet. Deze is sowieso beter dan die Jip onzin van het begin van de avond toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |