is niet Adele dan? klinkt echt als een kopiequote:
Jij en de rest van de wereldquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef ShinyStar het volgende:
Ik dacht heel lang dat dit nummer van Adele was.
Ik ben niet verbaasd dat huize Aoreste hierop stemtquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemplaat van mijn vrouw
Ik vind 'm wel oké.
Houdt die in het algemeen van relipop?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Stemplaat van mijn vrouw
Ik vind 'm wel oké.
Adele heeft nog wat meer karakter in haar stem. Maar ik zit niet op dat soort dingen te letten als ik dit in de plus of een random andere winkel hoor uit de plafondspeakersquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Evenstar het volgende:
Belachelijk hoe die stemmen opelkaar lijkenJe hoort wel kleine verschillen, maar toch apart.
Nog erger dan Led Zeppelin bij Greta van Fleetquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd leuk dat iedereen denkt dat dit Adele is
Essquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef essnhills het volgende:
Ik ben blij dt ik niet de enige was die niet wist dat dit niet Adele is
Of Venice bij de Eagles.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog erger dan Greta van Fleet bij Led Zeppelin
Skilletquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Houdt die in het algemeen van relipop?
We walsen je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
Oh kut, weer 2 uur ergeren straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |