Kon ook al niet meezingen met Jesus of Suburbia. Vorig jaar kon dat nog in de auto terug van Kerst bij de schoonfamilie. Tijdens karaoke deze schade anders maar inhalenquote:
De bovenste en onderste paar honderd tekstjes schrijven leuk. De grijze middenmoot is wat saaier vaak.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op 80 bij mij in de totaallijst. Daar heb ik nog geen tekstje bij geschreven. Ik ben pas bij Guus, en die staat nog in de 47xx.
Ik dank u zeer.quote:
je zou toch denken dat ze alle meuk wel in de nachten konden proppen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kon ook al niet meezingen met Jesus of Suburbia. Vorig jaar kon dat nog in de auto terug van Kerst bij de schoonfamilie. Tijdens karaoke deze schade anders maar inhalen
Humor om te lachen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
HAHAHA Morad in een poncho bij I wish it would rain down wat een geweldige vondst gr gr.
Het is ons er eentjequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
HAHAHA Morad in een poncho bij I wish it would rain down wat een geweldige vondst gr gr.
In the Air Tonightquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
Krijg altijd kippenvel van Phil Collins z'n muziek
Jaaaaaaaren. Gelukkig kan het nooit erger dan BLØF zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe lang voordat we de eerste AI gegenereerde plaat in de lijst krijgen?
Mja, dat wordt zwaarder denk ik, al zullen er ook wel nummers met de nodige grappen en grollen tussen zitten in het midden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De bovenste en onderste paar honderd tekstjes schrijven leuk. De grijze middenmoot is wat saaier vaak.
Suzan en Freek staan al in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe lang voordat we de eerste AI gegenereerde plaat in de lijst krijgen?
Nee, dat soort details voor dit soort doorsnee platen interesseert maar één iemand in deze reeks.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dank u zeer.
Heb je ook nog een stukje over in welke jaren het in de lijst stond en de hoogste notering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |