Nog langs die Air Force Base gereden.quote:
Nooit genoeg.quote:
Ga je bij alles een commentaar schrijven?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op 80 bij mij in de totaallijst. Daar heb ik nog geen tekstje bij geschreven. Ik ben pas bij Guus, en die staat nog in de 47xx.
Misschien kunnen ze de hulp van Travis inschakelen?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga je bij alles een commentaar schrijven?
Het was nogal een gepuzzel om de lijst compleet te krijgenquote:
Ja godver.. veels te veel genot 's nachts sowiesoquote:
Jan Smit wordt flink door de mangel gehaald jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lekker losgaan met vileine tekstjes voor de 4xxx sectie
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was nogal een gepuzzel om de lijst compleet te krijgen
idd. schandalig!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja godver.. veels te veel genot 's nachts sowieso
Goed puntquote:
Houdt je van de straat he? Ik zal zo af en toe eens wat posten. Ik vermoed dat dat neerkomt op ongeveer elke dagquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een flinke klus voor het komende jaar.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef PzKpfw het volgende:
Krijg altijd kippenvel van Phil Collins z'n muziek
Die man heeft zo'n unieke stem.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Houdt je van de straat he? Ik zal zo af en toe eens wat posten. Ik vermoed dat dat neerkomt op ongeveer elke dag
Dat scheelt er weer één.quote:Het solowerk van Phil Collins kent diverse hoogtepunten, maar hoewel deze plaat muzikaal goed in elkaar zit, gaat het uiteindelijk nergens heen en blijft het enigszins steken in goede bedoelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |