Free Bird heb ik wel op gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Free Bird
Birdy
Songbird x2
Blackbird
Misten we nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik pak wat thee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Proost. Hier net een wijntje ingeschonken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef peaceman het volgende:
uurlijstjeBlaosmuziek afgeblaozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef Isorden het volgende:
Was wel mn eerste keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]Na al die jaren hier zou je moeten weten dat ik nooit op bloasmuziek zou stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik was vanmiddag bij mijn zusje in Duindorp. Wat een gekkenhuis johquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vuurwerk
Afschaffen en gewoon centraal in de stad een vuurwerkshow organiseren
Masochist ben jequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hel blaosmuziek stiekem een beetje gaan waarderen. Ik denk een vorm van Stockholm syndroom
Ik wist niet dat ze die daar hadden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij mijn zusje in Duindorp. Wat een gekkenhuis joh
Brand on the run?quote:
Het is er éénquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze die daar hadden.
Misschien werd je onder schot genomen toen je moest stemmen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Na al die jaren hier zou je moeten weten dat ik nooit op bloasmuziek zou stemmen
Ik weet niks, is toch algemeen bekend hierquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Na al die jaren hier zou je moeten weten dat ik nooit op bloasmuziek zou stemmen
Zusjes?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze die daar hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |