Ik dacht muziek om je blaas te vullen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef Cee het volgende:
Blaosmuziek, oftewel muziek om de blaas te legen.
Ze zijn nog op de vluchtquote:
Oh, die zou ik hier allemaal nog wel boven zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
t Roeie Klied, Nao t Zuuje, Ik weet niet hoe en The Walkers heb ik dan nog gedoogd ook.
Jawel, Band on the Run is een prima songquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef Evenstar het volgende:
Niet juiste moment om weer binnen te komen merk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1128. Paul McCartney & Wings - Band On The Run
1414. America - Ventura Highway
1541. Yes - Roundabout
1928. Boston - Don't Look Back
- Andrew Gold - Lonely Boy
- Talking Heads - Burning Down The House
@peaceman ja want ik streep em nu af"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat mag natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, die zou ik hier allemaal nog wel boven zetten.
thats what i saidquote:
Ja stil maar, het is al voorbijquote:
Dat is de charme van de Top 2000.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook de enige plek waar het in een jaar wordt uitgezonden gok ik
en RedBullquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met Dave Grohl en het Witte Huis.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:24 schreef Isorden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, Paul die geen kaartspelletjes speelt was mn 2e gok geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Andrew Gold - Lonely Boy
- Talking Heads - Burning Down The House
@:Peaceman ja want ik streep em nu af"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Het staat al boven Blaosmuziek, is dat nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou toch ook wel een stuk hoger mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |