Je maakt er een blaasbalg van?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef Cee het volgende:
Blaosmuziek, oftewel muziek om de blaas te legen.
We hebben bij ons op het werk vertaaloortjes, ik zal eens checken of Limburgs erin zit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef Melleyn het volgende:
Mag ik de gebarentolk want ik versta hier geen zak van
geen idee waar je het over hebt. ik hoor niksquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Geen grapje, dit nummer is bij de top 2000 gaan horen. Kom maar haten
met toeters en bellenquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Kentie niet ergens anders gaan lopen klooien met zijn toetertjes
Ik maak deze opmerking nu net tegen mijn vriendin waarmee ik in de auto zit.quote:
t Roeie Klied, Nao t Zuuje, Ik weet niet hoe en The Walkers heb ik dan nog gedoogd ook.quote:
Tja, de hele ervaring hoort er een beetje bij inmiddels.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ja dahag, kerst is voorbij.quote:
Dat is ook de enige plek waar het in een jaar wordt uitgezonden gok ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ja en hij noemde het nog wel "Nederlandstalig"quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef Melleyn het volgende:
Mag ik de gebarentolk want ik versta hier geen zak van
Echt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik maak deze opmerking nu net tegen mijn vriendin waarmee ik in de auto zit.
Ze is nu boos.
Ja die vergat ik even, 4 dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
There's No More Corn on the Brasos is op zeker slechter
Dit is de Carnaval Festival van de Top 2000.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
nu is het exquote:
Ja weet die Morad veel joh die hoort t ook voor het eerstquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en hij noemde het nog wel "Nederlandstalig"
't Roeie Klied is veel en veel en veel slechter jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
t Roeie Klied, Nao t Zuuje, Ik weet niet hoe en The Walkers heb ik dan nog gedoogd ook.
komt die al?quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:23 schreef Isorden het volgende:
Nu klinkt zo band on the run wel 100x beter
MET TOETERS EN BELLENquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Kentie niet ergens anders gaan lopen klooien met zijn toetertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |