Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
jepquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
He wat zei die nu? anders ga ik naar huis?
Britt en diedquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Eruit met die twee. Verlang haast terug naar Mel en Beau en zelfs bijna naar Max en Rowena..
Ach komt er wel weer wat leven in de keetquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Als je denkt dat het niet gekker kan.....
Ik denk dat Emma klaagt over niks en loopt nu al te janken over haar zus. Ik heb een donkerbruin gevoel dat Emma en Charrisa geen goede match zijn. En Char niet de kaas van haar brood laat eten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:01 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zo jammer dat we Emma dan horen klagen over Charissa maar daar helemaal niets van gezien hebben daarvoor
Maar wel voor de honderdste keer Floris en Senna die om elkaar heen draaien, pfffff
Vast een schat van een meid, maar toneelhaak is waar ik aan denk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:47 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Precious vaak wel op een toneel-lerares lijken met altijd die zeer expressieve gezichten die ze trekt
Wat betekent dat eigenlijk, werkelijk geen idee......quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast een schat van een meid, maar toneelhaak is waar ik aan denk.
Nou zoietsquote:Op zaterdag 28 december 2024 03:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk, werkelijk geen idee......
Daar zat wel een knip-en-plakje tussen. Het was niet een doorlopende opname. Dus ik verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jep
hebben jullie me gemist of niet anders ga ik naar huis
Door middel van een lange haak word je van de bühne af getrokken, vanachter de coulissen, door de regie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:28 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
En nu in de context van deze tv show?
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Door middel van een lange haak word je van de bühne af getrokken, vanachter de coulissen, door de regie.
Nee dat is ook wel fijn... ik hoef geen 16 "rellende" bewoners te zien.. , gewoon 16 verschillende karakters, en als er 1 of 2 zijn die wat meer op de achtergrond zijn is dat wel prima... (heb hetzelfde soort van karakter, sta zelf ook wat meer op de achtergrond )quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:50 schreef ThijsTH het volgende:
Precious hoeft niet gek te doen om leuk te zijn!
Roepen zonder bewijs is alleen handig als.....er geen bewijs is.quote:Op zondag 29 december 2024 00:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou dit achter de schermen uitzoeken en pas bij bewijs naar buiten komen.
Dat roepen zonder bewijs kan juist tegen 'm werken. Snap ook niet dat ie nu nog steeds een 2e kans wil, hij blonk verder ook nergens in uit, al dacht ie zelf van wel.
Geinig figuur zo in die eerste cyclus, maar hij werd steeds gekker, helemaal met alcohol in z'n mik. Van mij hoeft ie niet terug die loods in.
Van mij hoeft hij ook niet terug de loods in, maar als, ik zeg als hij echt is verkracht of aangerand, dan neem ik aan dat er beelden van zijn (geweest) en er mensen van op de hoogte zijn. Als er echt een strafbaar feit is gepleegd, dan zou dat zeker onderzocht en eventueel bestraft moeten worden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou dit achter de schermen uitzoeken en pas bij bewijs naar buiten komen.
Dat roepen zonder bewijs kan juist tegen 'm werken. Snap ook niet dat ie nu nog steeds een 2e kans wil, hij blonk verder ook nergens in uit, al dacht ie zelf van wel.
Geinig figuur zo in die eerste cyclus, maar hij werd steeds gekker, helemaal met alcohol in z'n mik. Van mij hoeft ie niet terug die loods in.
Dan ga jij er van uit dat er geen bewijs is of getuigen die iets gezien hebben. Dat er ook in de nachtelijke uren iemand de camera's bekijkt of er 1 uit bed gaat, dat is wel zeker.quote:Op zondag 29 december 2024 03:18 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Roepen zonder bewijs is alleen handig als.....er geen bewijs is.
Dan probeer je er toch nog wat uit te halen zoals een geldbedrag of een terugkeer in het programma.
Dit lees ik voor het eerst. Dat moet dan toch gezien zijn lijkt mij.quote:
En of een Talpa bij het terugkijken of kijken niet zou hebben gedacht .. ingrijpenquote:Op zondag 29 december 2024 03:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ga jij er van uit dat er geen bewijs is of getuigen die iets gezien hebben. Dat er ook in de nachtelijke uren iemand de camera's bekijkt of er 1 uit bed gaat, dat is wel zeker.
Ja, hij heeft er destijds ook een lang filmpje over op zijn insta gezet, maar ook weer verwijderd waarin ie van alles riep:quote:Op zondag 29 december 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit lees ik voor het eerst. Dat moet dan toch gezien zijn lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er destijds ook een lang filmpje over op zijn insta gezet, maar ook weer verwijderd waarin ie van alles riep:Heftig allemaal. Heb dat hele gebeuren gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Damn, ik dacht je haalt een oude post tevoorschijn, maar die gast is er nog steeds obsessief mee bezigquote:
Als ze al kaas hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Emma klaagt over niks en loopt nu al te janken over haar zus. Ik heb een donkerbruin gevoel dat Emma en Charrisa geen goede match zijn. En Char niet de kaas van haar brood laat eten.
Ik keek toen niet , ik heb dat allemaal gemistquote:Op zondag 29 december 2024 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou haast denken dat ie een jaar niks heeft mogen zeggen ofzo.
Dat filmpje en die verhalen over zijn rode kaart werden tot/rond 22/12/'23 geplaatst en kort erop was alles erover verwijderd, heb 'm erna niet meer over gehoord. Alleen dat ie niet voor een reünie uitgenodigd was en nu ineens plaatst ie weer iets over dit verhaal.
Je hebt Olivier en Wesley die gnocchi maken niet meegekregen!?quote:Op maandag 30 december 2024 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik keek toen niet , ik heb dat allemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Melanie niet, die vol tegen het dak aan ramde met haar neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste periode's waren toch wel het mooist
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 30 december 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je hebt Olivier en Wesley die gnocchi maken niet meegekregen!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Melanie niet, die vol tegen het dak aan ramde met haar neus?Nee , ik kijk pas sinds een paar maanden meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste periode's waren toch wel het mooist
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Woepiequote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Het is je gelukt Floris zegt Senna
Ze zijn dus officieel bij elkaar.
Tot ze de ton wint, dan weet ze ineens niet meer zijn naamquote:Op maandag 30 december 2024 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Het is je gelukt Floris zegt Senna
Ze zijn dus officieel bij elkaar.
Wat een naar ontevreden hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat hoofd, hoe ze die mond houdt en hoe ze praat pfff
eerst met senna en flo over charissa en nu met charissa over senna en flo (heb ik de namen goed?) hahahaquote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Emma lult ook over iedereen![]()
In dit geval wel gelijk
Met een stelletje is waardeloos
En zeker als ze elke keer samen zitten
Sennaquote:Op maandag 30 december 2024 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eerst met senna en flo over charissa en nu met charissa over senna en flo (heb ik de namen goed?) hahaha
Emma komt een beetje geniepig over, ze lult ook slecht over Charissa.quote:Op maandag 30 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Emma lult ook over iedereen![]()
In dit geval wel gelijk
Met een stelletje is waardeloos
En zeker als ze elke keer samen zitten
Ik gun Brie wat leukersquote:Op maandag 30 december 2024 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ander bed voor Che en Brijan mag hem masseren, ik wacht op de volgende stap.
aangewakkerd door wie? wat een stel mallotenquote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wantrouw en achterdocht in de loods
Briequote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
aangewakkerd door wie? wat een stel malloten
Volgens mij de meiden van Floortjequote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
aangewakkerd door wie? wat een stel malloten
Nope It was Briequote:Op maandag 30 december 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij de meiden van Floortje
Zal wel weer met een sisser (blindganger) aflopen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Heel nieuwgierig, we gaan het morgen zien.
Zou wel mooi zijn idd. Iedereen liep zich in het zweet met nootjes pellen en moeilijk doen en de vossen hingen relaxed aan de tafelquote:Op maandag 30 december 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Less is more bij oliebollen. Iedereen doet hem met allerlei vullingen waar een bol niet per definitie beter door gaat smaken dus alle hoop op de Vossen dat die de perfecte bol gaan maken en iedereen het nakijken geeft, ohhhh yeahhhh!👊
Nou, wat een 'genot' ...quote:
Geen wonder dat die lui nog steeds op TV komen, onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag, kerstavond:
Kijkdichtheid: 3,7 Marktaandeel: 13,2 Kijkcijfer: 607.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16.
Mooie prestatie voor kerstavond, wellicht ook wat instroom voor de kerstaflevering van De Meilandjes wat 1,1 miljoen kijkers scoorde, maar toch.
Vorig jaar keek ik ook beiden, toen was het nog redelijk nieuw en leek de focus nog niet zo extreem op alles wat richting neuken beweegt te liggen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk het beide, vorig seizoen ook gedaan. Maar RTL maakt het de kijker en zichzelf niet makkelijk want maandag start er ook een nieuw seizoen Winter vol Liefde wat synchroon loopt met de uitzendtijd van BB, maar dat wordt terug kijken dan.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een oliebol is iets dat sowieso nooit lekker is
Vind ik dan
Eh nouuuquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef StephanL het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn een oliebol bakken.
Ik heb vanmiddag 45 krentenbollen gebakken voor de oudjes hier in de flatquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een oliebol is iets dat sowieso nooit lekker is
Vind ik dan
Heeeerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 45 krentenbollen gebakken voor de oudjes hier in de flat
Mijn moeder bakt ze altijd, gaat altijd goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nouuu
Een goede lekkere oliebol
Is wel een dingetje
De tweede oliebolquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:43 schreef freaky40 het volgende:
Slangen eerst wel gaar, later weer niet...lekker geknipt editors...pfff
Dat is heel liefquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 45 krentenbollen gebakken voor de oudjes hier in de flat
Hier in de cos?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gebruiken dat achtergrondmuziekje van 'Ik Vertrek' best vaak hier
Charissa en Moriama lijken er in elk geval blij meequote:
Rap van charissaquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ah nog even het verplichte plakminuutje
Heb die promo inderdaad ook gezienquote:
Die blikken zeggen genoeg jaquote:
Charissa, apart geval inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijzondere meid met die stofzuiger
Heo heet ze?
Wel leuk voor dit programma, ik ben een fan. En Senna mopperen dat ze niks doet...Ja uhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Aan de wand hangen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:36 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ze doen net alsof 1500 stukjes veel is, dat heb ik in een uurtje of 3 af.. ik heb hier puzzels aan de wand hangen van 3000 - 4000 stukjes , in mijn eentje gemaakt in een weekje, alleen in de avonduren.
En hun zijn met zijn drieën notabene.
Beste wensen Fritsiequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zijn we er weer klaar voor?
Ps. Allemaal de beste wensen voor 2025
Zeker! Geil geil geil geil!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zijn we er weer klaar voor?
Ps. Allemaal de beste wensen voor 2025
Geil ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Geil geil geil geil!
En ook de beste wensen natuurlijk!
Werd tijdquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Brijan begint echt een blik in zijn ogen te krijgen als Che begint te praten van ene oor andere oor uit.
Lolquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Persoonlijk hoogtepunt van Charissa is het overlijden van haar opa.
Kreeg het net niet mee wie het was?quote:
Inderdaad, denk ook niet dat er kwaad in die meid zit, maar zou er ook gek van worden daar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lolze bedoeld het vast goed, maar is gewoon niet zo handig sociaal gezien
![]()
Heb ik ook niet meegekregen, vermoed familiequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het net niet mee wie het was?
Dochter van haar zuster 3 weken na haar 21e verjaardag verongelukt, scooter/vrachtautoquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het net niet mee wie het was?
Door haar krijgen we deze topic wel volquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, denk ook niet dat er kwaad in die meid zit, maar zou er ook gek van worden daar.
Op TV is het wel geinig
Thnx.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar nichtje 3 weken na haar 21e verjaardag verongelukt, scooter/vrachtauto
Nee maar ze is reuze vermoeiend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
Het is wel iedereen tegen Charissa, volgens mij zit er niks kwaads in die meid.
Nee dat denk ik ook niet, maar ik denk dat je er in zo’n afgesloten omgeving met maar een paar mensen wel snel klaar mee bent als er met iemand geen normaal gesprek te voeren is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
Het is wel iedereen tegen Charissa, volgens mij zit er niks kwaads in die meid.
Ik heb dat met Thijs, hij kan er niks aan doen, doet verder weinig verkeerd ofzo, maar zodra die begint te praten begin ik nog net niet zwaar geïrriteerd te grommenquote:
Oh dat is die irritante stem toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb dat met Thijs, hij kan er niks aan doen, doet verder weinig verkeerd ofzo, maar zodra die begint te praten begin ik nog net niet zwaar geïrriteerd te grommen
Jepquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oh dat is die irritante stem toch?
Charissa kan wel zo veel willen maar als ze de kennis totaal niet heeft laat je haar die proef toch niet doen, jemig zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
Wat lult Senna nou Charissa wil iig geef haar die kans. Punten zat
en zo hard dat ze binnen de naam charissa horenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie communicatie die 2 in dat washok
Ja en die liet het maar al te graag aan een ander over, valse muts is het. Die Emma is ook niet helemaal zuiverquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Senna doet zelf ook al maanden geen proef/duel. Niet veel slimmer dan Charissa.
Ze kan er mee beginnen, kranten lezen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Charissa kan wel zo veel willen maar als ze de kennis totaal niet heeft laat je haar die proef toch niet doen, jemig zeg.
Doet ze niet, ze denkt dat ze het zo wel kan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan er mee beginnen, kranten lezen.
Correct! Zie het nu ook! Ik pas het aan, wil je je quote ook veranderen om verwarring te voorkomen? Thanks!quote:
Nee moeten verschillende kleurtjes inquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
neeeeee in het bovenste glas gaan schenken en dat het overloopt in de anderen toch?
Onderste twee lagen roze champagne, rest gewonequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee moeten verschillende kleurtjes in
ojaaa zag het laterquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee moeten verschillende kleurtjes in
Ze rekent waarschijnlijk haar eigen dagelijkse bevalling op toilet ook meequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
we hebben 18 miljoen inwoners en charissa denkt dat er 250 miljoen geboortes zijn
Ok misschien toch maar niet een kennis quizquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
we hebben 18 miljoen inwoners en charissa denkt dat er 250 miljoen geboortes zijn
Waar op het bord staat dat? Zijn ze vanaf dit jaar een beetje op tijd i.p.v. halverwege de maand.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
27 jan: K/O
28 jan: Stemming
29 jan: Finale
De slapstick met de stofzuiger was wel tenenkrommend slecht..quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Snelle knip, alleen het ontbijt van 2e kerstdag gezien en in eens was het alweer vrijdag na kerst. Ze zijn aan het haasten.
Charissa is gewoon een trolletje van de FEBO om TV te maken. Dit is echt Echte Meisjes in de Jungle materiaal, kan niet missen.
Demi is ook hypocriet. 'Nee ik neem niets meer van El Che aan want dan krijgt hij er toch verkeerde bedoelingen bij' en even later pakt ze toch wat aan, ijskonijntje.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar op het bord staat dat? Zijn ze vanaf dit jaar een beetje op tijd i.p.v. halverwege de maand.
Natuurlijk niet. Ze snoepen er elke maand een paar dagen bij zodat ze aan het eind van het jaar ipv 12x maar 11x een ton hoeven te betalen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar op het bord staat dat? Zijn ze vanaf dit jaar een beetje op tijd i.p.v. halverwege de maand.
Prima, ze zullen de ene maand meer dagen afsnoepen dan de andere, maar feit blijft wel dat ze in het eerste jaar bondgenoten maar 11x een ton uitkeerden. En dat zal in het 2e jaar ook zo zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, ook in de loods was het wel eens halverwege de maand de finale KO + finale week, toen was het bij ons veel later op TV, nu toch weer wat eerder.
Het is een beetje gehaaid. Ik wil liever weten waar ik aan toe ben, bijv elke laatste dag van de maand de finale.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:31 schreef Fylax het volgende:
Maar is dat zo erg? Ik stoor me er niet zo aan
Ik denk dat ze vooral vaak geil is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 02:13 schreef kater1 het volgende:
Maar hoe gaat dat met Charissa in het echte leven? Als je zo echt dom bent? Volgens mij kan ze niet eens zelfstandig boodschappen doen. Lieve meid verder hoor. Denk ik.
Als ze een beetje makkelijk de benen wijd doet kan ze wel een gast vinden die haar onderhoudt. En dan vindt ze het prima om dom te blijven en ja en amen te zeggen. De man is dan wel de baas en dat zal ze prima vinden. De echte probemen komen als ze rond de 40 af gaat takelen en niet alles meer aan komt waaien en wellicht de relatie uit gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 02:13 schreef kater1 het volgende:
Maar hoe gaat dat met Charissa in het echte leven? Als je zo echt dom bent? Volgens mij kan ze niet eens zelfstandig boodschappen doen. Lieve meid verder hoor. Denk ik.
Even mezelf quoten. Verkeerd verstaan gisteravond, zag het net met ondertiteling Charissa zei: 450 MILJOEN geboortes op 18 miljoen Nederlanderquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ze doet gewoon een screentest, kan ze straks zo in nepmeisjesindop of nepmeisjesindejungle of nepmeisjesopdeboerderijquote:
Wie is er nu dom zij of jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |