Je hebt iets teveel huiswijn op volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:05 schreef mario390 het volgende:
zeer veel oudes oudes volgende ur
the cats zingen ook mario
Dat helpt er ook wel aan mee jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vanwege haar tragische dood wordt ze verheerlijkt op een manier die iets te overdreven is
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crazy On You is wel een echt meeschreeuw nummer dus dat helpt
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel omzet draait dat café eigenlijk?
Op staatssteunquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
weinig want ruud geeft al het bier wegquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is wel een bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vanwege haar tragische dood wordt ze verheerlijkt op een manier die iets te overdreven is
Nirvana heeft natuurlijk ook wel een beetje dezelfde verheerlijking door het vervroegd aftreden van Kurtquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Amy is net zoals Nirvana bij mij, destijds plaat van het jaar, nu hoeft het niet zo erg meer
die zal er wil inkomen als 1 van hun sterftquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel een bekend fenomeen.
Twenty One Pilots hebben daar een mooi maatschappijkritisch nummer over (Neon Gravestones)
Baal nog steeds dat ze tour moesten cancellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gooi hem er alvast in:
[ afbeelding ]
Onwaarschijnlijk, veel te obscure albumtrack. Hooguit zouden Heathens en Ride terugkeren, en als ik heel veel geluk heb eindelijk eens Car Radio.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zal er wil inkomen als 1 van hun sterft
Mja, maar in beide gevallen vond ik het al niet zoveel meer toen ze gingen hemelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nirvana heeft natuurlijk ook wel een beetje dezelfde verheerlijking door het vervroegd aftreden van Kurt
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend?
Tja, maar blijf het toch een beetje flauw vinden als mensen het opbrengen. Alsof ik niet kan genieten van een band of artiest na iemands dood. Maar dat het overdreven wordt af en toe ben ik wel mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel een bekend fenomeen.
Twenty One Pilots hebben daar een mooi maatschappijkritisch nummer over (Neon Gravestones)
Ik zat ook al te rekenenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
Zwanger en in november uitgerekend?
Goeie keusquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Affligem Tripel gepakt trouwens.
Heb met allebei nooit echt wat gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar in beide gevallen vond ik het al niet zoveel meer toen ze gingen hemelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |