Die rotzooi krijgt ook nog een B in Nutriscore. Godvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergeeft, god vergeeftquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef Abid-Meher het volgende:
Welke kant-en-klaar producten vinden jullie het meest vreemd?
Ik trap af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet dat nutriscores per productcategorie gegeven worden? Dit is dus van alle pizzas een wat minder ongezonde.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die rotzooi krijgt ook nog een B in Nutriscore. Godvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergeeft, god vergeeft
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:03 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Je weet dat nutriscores per productcategorie gegeven worden? Dit is dus van alle pizzas een wat minder ongezonde.
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef Abid-Meher het volgende:
Welke kant-en-klaar producten vinden jullie het meest vreemd?
Ik trap af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wss hetzelfde idee als die teringgore pizza bitterballenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?
Visstick lekker
Spinazie lekker
Pizza lekker
Dus.......
Net als frikandel speciaal pizza, ik word al misselijk van het schrijven ervan alleenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?
Visstick lekker
Spinazie lekker
Pizza lekker
Dus.......
En dan ook nog pizza hawaii.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wss hetzelfde idee als die teringgore pizza bitterballen
[ afbeelding ]
Daar ken ik inderdaad zeer weinig van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nu ben ik waarschijnlijk een van de zeer weinige Nederlanders die Frikandellen niet te hachelen vind. Maar op een pizza, tering
Idem! Gore zooiquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nu ben ik waarschijnlijk een van de zeer weinige Nederlanders die Frikandellen niet te hachelen vind. Maar op een pizza, tering
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef yessie234 het volgende:
Kaas uit blik
[ link | afbeelding ]
Of kaas in handige knijpverpakking:
[ link | afbeelding ]
Eieren uit blik:
[ link | afbeelding ]
Haha die cheeseburgers zijn wel lekker bij een kater.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:23 schreef Durmada het volgende:
Ik zag laatst bij de Albert Heijn hamburgers, die al kant en klaar waren. Die moet je dan opwarmen in de magnetron... wie verzint het.
Mensen met reuma in de handen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ik word nogal verdrietig van "voorgesneden uien" die je oa bij de ah kan kopen. Ik vraag me af wat voor rare mensen dat kopen. Je betaalt er letterlijk bijna tien keer zoveel voor als voor gewone uien en een ui snijden is toch echt geen moeite.
Oh ja daar had ik niet aan gedacht. Maar dat zal vast niet de enige doelgroep zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen met reuma in de handen bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ik word nogal verdrietig van "voorgesneden uien" die je oa bij de ah kan kopen. Ik vraag me af wat voor rare mensen dat kopen. Je betaalt er letterlijk bijna tien keer zoveel voor als voor gewone uien en een ui snijden is toch echt geen moeite.
Die bestaan echt al 25 jaar. Prima voer als je dronken bent en trek hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:23 schreef Durmada het volgende:
Ik zag laatst bij de Albert Heijn hamburgers, die al kant en klaar waren. Die moet je dan opwarmen in de magnetron... wie verzint het.
Ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ja idd, als student vaak die dingen gehad. Goedkoop en lekker na veel alcoholquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die bestaan echt al 25 jaar. Prima voer als je dronken bent en trek hebt
Om Opa Onderwater te quotenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
quote:Het zijn niet de gekken die het maken
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, als student vaak die dingen gehad. Goedkoop en lekker na veel alcohol
Al was het minder lekker als dat zakje ketchup op de bodem van het broodje geplakt zat en die mee de magnetron in ging
Oooohquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ook weleens met mijn gare hoofd spaghetti in bakje tupperware opgewarmd in de magnetron. Dacht ik. Toen ik het eruit haalde bedacht ik me dat ik er toch geen geraspte kaas op gedaan had?
Had ik de grillstand van de combimagnetron aan gehad, heerlijk gesmolten tupperware over mijn pasta heen![]()
Hier ook schuldig, rest boeit me niet maar uienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:01 schreef Donna het volgende:
Ik steek gewoon mijn hand op. Ik heb echt een hekel aan uien snijden.
Waren voor een euro per pak nog best goed te nassen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wss hetzelfde idee als die teringgore pizza bitterballen
[ afbeelding ]
Tien keer zo duur he. Investeer 1 keer in een goed koksmes dat je jaarlijks laat slijpen en dan zul je geen traanogen (of stinkhanden als je beetje handig snijdt) meer hebben en qua kosten haal je dat er ook wel uit want met dat ene mes doe je je leven lang.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik
Geeft geen stinkhanden en geen jankogen
Heb ik, en geld zat, boeit mij dat zakje uien voor anderhalve euro. Snel en relaxt. Ook wat waardquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tien keer zo duur he. Investeer 1 keer in een goed koksmes dat je jaarlijks laat slijpen en dan zul je geen traanogen (of stinkhanden als je beetje handig snijdt) meer hebben en qua kosten haal je dat er ook wel uit want met dat ene mes doe je je leven lang.
Ik noem dat gewoon lui, maar whatever makes you happy.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb ik, en geld zat, boeit mij dat zakje uien voor anderhalve euro. Snel en relaxt. Ook wat waard
Op dat vlak ben ik lui ja, boeiend. Heb jij er last van?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon lui, maar whatever makes you happy.
Koop je je aardappelen ook voorgeschild? En koop jij ook van die voorgesneden appel-partjes in een plastic zakje voor 3 euro? En van die voorgesneden kaas-blokjes?
Ja. Nee. Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Koop je je aardappelen ook voorgeschild? En koop jij ook van die voorgesneden appel-partjes in een plastic zakje voor 3 euro? En van die voorgesneden kaas-blokjes?
Eet bijna nooit aardappelenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Prima vrijdagavondhap als je gewerkt heb en totaal geen zin hebt om te koken. Ze zijn nog lekker ook. Vroeger hadden ze nog betere. Van een merk dat dacht ik begon met een R. Die waren stevig en lekker, maar niet meer te krijgen. Nu huismerk, twee stuks voor iets van 3 euro nog wat. Het is echt een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:23 schreef Durmada het volgende:
Rustlersquote:Op zondag 5 januari 2025 00:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Prima vrijdagavondhap als je gewerkt heb en totaal geen zin hebt om te koken. Ze zijn nog lekker ook. Vroeger hadden ze nog betere. Van een merk dat dacht ik begon met een R. Die waren stevig en lekker, maar niet meer te krijgen. Nu huismerk, twee stuks voor iets van 3 euro nog wat. Het is echt een guilty pleasure.
Dat was het! Ze hadden ook een rib-versie. De double-cheese waren de beste. Maar langzamerhand zijn ze uit het straatbeeld verdwenen.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Rustlers
Ik koop het nooit meer hoor, maar herinner me bizar lagere prijzen van toen.
Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 5 januari 2025 16:43 schreef GerryDV het volgende:
Een ui snijden duurt letterlijk 25 seconden van begin tot eind en is zo’n beetje het makkelijkste dat je kan snijden. Ook nog eens veel lekkerder dan uit een zakje. Maargoed, ieder zijn ding.
Maar uw caloriemeter, dat maakt ook verschil natuurlijk, gezonde levensstijl enzo Hoeveel calorieën verbruikt u bij het ophalen en snijden van uw ui. Moet wel een beetje gezonde levensstijl blijven.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:43 schreef GerryDV het volgende:
Een ui snijden duurt letterlijk 25 seconden van begin tot eind en is zo’n beetje het makkelijkste dat je kan snijden. Ook nog eens veel lekkerder dan uit een zakje. Maargoed, ieder zijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |