Die rotzooi krijgt ook nog een B in Nutriscore. Godvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergeeft, god vergeeftquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef Abid-Meher het volgende:
Welke kant-en-klaar producten vinden jullie het meest vreemd?
Ik trap af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet dat nutriscores per productcategorie gegeven worden? Dit is dus van alle pizzas een wat minder ongezonde.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die rotzooi krijgt ook nog een B in Nutriscore. Godvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergeeft, god vergeeft
Ja, dat weet ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:03 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Je weet dat nutriscores per productcategorie gegeven worden? Dit is dus van alle pizzas een wat minder ongezonde.
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:57 schreef Abid-Meher het volgende:
Welke kant-en-klaar producten vinden jullie het meest vreemd?
Ik trap af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wss hetzelfde idee als die teringgore pizza bitterballenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?
Visstick lekker
Spinazie lekker
Pizza lekker
Dus.......
Net als frikandel speciaal pizza, ik word al misselijk van het schrijven ervan alleenquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou de gedachte zijn achter dit product?
Visstick lekker
Spinazie lekker
Pizza lekker
Dus.......
En dan ook nog pizza hawaii.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wss hetzelfde idee als die teringgore pizza bitterballen
[ afbeelding ]
Daar ken ik inderdaad zeer weinig van.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nu ben ik waarschijnlijk een van de zeer weinige Nederlanders die Frikandellen niet te hachelen vind. Maar op een pizza, tering
Idem! Gore zooiquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nu ben ik waarschijnlijk een van de zeer weinige Nederlanders die Frikandellen niet te hachelen vind. Maar op een pizza, tering
quote:Op zaterdag 28 december 2024 02:00 schreef yessie234 het volgende:
Kaas uit blik
[ link | afbeelding ]
Of kaas in handige knijpverpakking:
[ link | afbeelding ]
Eieren uit blik:
[ link | afbeelding ]
Haha die cheeseburgers zijn wel lekker bij een kater.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:23 schreef Durmada het volgende:
Ik zag laatst bij de Albert Heijn hamburgers, die al kant en klaar waren. Die moet je dan opwarmen in de magnetron... wie verzint het.
Mensen met reuma in de handen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ik word nogal verdrietig van "voorgesneden uien" die je oa bij de ah kan kopen. Ik vraag me af wat voor rare mensen dat kopen. Je betaalt er letterlijk bijna tien keer zoveel voor als voor gewone uien en een ui snijden is toch echt geen moeite.
Oh ja daar had ik niet aan gedacht. Maar dat zal vast niet de enige doelgroep zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen met reuma in de handen bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ik word nogal verdrietig van "voorgesneden uien" die je oa bij de ah kan kopen. Ik vraag me af wat voor rare mensen dat kopen. Je betaalt er letterlijk bijna tien keer zoveel voor als voor gewone uien en een ui snijden is toch echt geen moeite.
Die bestaan echt al 25 jaar. Prima voer als je dronken bent en trek hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:23 schreef Durmada het volgende:
Ik zag laatst bij de Albert Heijn hamburgers, die al kant en klaar waren. Die moet je dan opwarmen in de magnetron... wie verzint het.
Ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:31 schreef Farenji het volgende:
Ja idd, als student vaak die dingen gehad. Goedkoop en lekker na veel alcoholquote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die bestaan echt al 25 jaar. Prima voer als je dronken bent en trek hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |