Van al die keren ben ik één keer niet direct naar Den Helder teruggegaan, maar via Vlieland, Terschelling en Harlingen gefietst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat telt niet jij kan zwemmen naar de overkant
Wel punk spelen met zo’n naam danquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Prima bandnaam eigenlijk.
Dago zou absoluut een concert ervan bezoeken.
Deels waterfietsen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van al die keren ben ik één keer niet direct naar Den Helder teruggegaan, maar via Vlieland, Terschelling en Harlingen gefietst.
Eerlijk: ik heb dat nummer niet zo heel vaak geluisterd. Ik weet dus niet per se wat Flea daar speelde. Flea geeft me altijd enorme onzekerheid met bas spelen dus ik deed vooral mn eigen dingquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vet nummer is dat
Ik neem aan dat je ook van plan was die hele random keiharde pluck tussendoor te spelen?
Qua leeftijd zou dat dat eerder andersom zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Alanis had iets Evanescence-achtigs. Viel me ineens op.
ehm... hoop dat je op de muziek doelt?quote:
Dit is echt een goden uur op 1 of 2 platen na inderdaadquote:
Moesten we dan ook een hele dag op wachten.quote:
Dat snap ik ik zou er ook alles aan doen om maar zo lang mogelijk van Den Helder vandaan te blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van al die keren ben ik één keer niet direct naar Den Helder teruggegaan, maar via Vlieland, Terschelling en Harlingen gefietst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |