Meer bier dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even geteld maar ik kom op 31x Texel en dan mis ik nog wel wat uit mijn kindertijd denk ik.
Deze is als 10.000 lepels als de hele stad soep komt eten.quote:
Hoezo weet je ditquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even geteld maar ik kom op 31x Texel en dan mis ik nog wel wat uit mijn kindertijd denk ik.
goed planquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet eens keer de film kijken waar deze soundtrack bij hoort.
Dat telt niet jij kan zwemmen naar de overkantquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Rest van de band: pislink ziedend.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
Had deze zomer het pislink ziedend razende Alanis nummer gespeeld met mijn band, helaas raakte onze zangeres net haar stem kwijt dus het ging niet door
Ja, maar als je in Den Helder woont , is dat natuurlijk Ibiza om de hoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rest van de band: pislink ziedend.
Nu wel. Doe er je voordeel mee.quote:
Mappen met foto's op mijn pc? #zolderkamerautistquote:
Vet nummer is datquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:15 schreef MTheBassman het volgende:
Had deze zomer het pislink ziedend razende Alanis nummer gespeeld met mijn band, helaas raakte onze zangeres net haar stem kwijt dus het ging niet door
IK KEN DEZE NIET!!!quote:
Nou ja we baalden er behoorlijk van ja. We zouden ook Heart Shaped Box spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |