Wel consent gevraagd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ze zelfs mogen aanraken
Ik doe zelf lijstloos en ik lees soms ook per ongeluk 1 van de titels bij de lijsten. Ik vind het ook wat om mensen te verbieden ze te plaatsen. Of dan ga je even niet lezen tijdens de reclames of zo. Ik vind het zelf niet zo'n punt om af en toe gespoilerd te worden per ongeluk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
t hoort bij dit topic dat de reclame er mee gevuld wordt. dan moet je gewoon tijdens de reclame wat anders gaan doen en daarna naar de nieuwste post gaan
Al besprokenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Guano Apes is beter
Nee, * OscarMopperkont komt nog uit de goede oude tijd dat mensen het allemaal maar te pikken haddenquote:
Ik ben daar wel iets te groot voor die mensen vrees ik.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive doet een dansje
Vreselijke versie.quote:
Een reden om te proosten is een goede redenquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaan we proosten bij de gong mensen?
* Whiskers2009 danst meequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive doet een dansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |