Zijn woningprijzen toen niet eerst gedaald? 😜quote:Op maandag 30 december 2024 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
GC / Check de FOK! voorspellingen :)
Hier houd ik jaarlijks bij wat FOKkers zeiden over 10 of 20 jaar in de toekomst, deze is wel leuk voor in dit topic
[..]
[..]
Ik hoop voor diegene dat het huis voor meer verkocht isEn de voorspelling dat huizenprijzen dalen is niet uitgekomen
Ik vond het altijd fijn om naar Fransman te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2024 11:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja soms wel. Maar dit duurde me te lang.
Wat een ego's ook.
I know.quote:Op maandag 30 december 2024 11:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vond het altijd fijn om naar Fransman te luisteren.
Maar die kreeg als anti-vaccer zware - en in zijn geval dodelijke - Covid te verduren.
Of die Jan bonte.quote:Op maandag 30 december 2024 11:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vond het altijd fijn om naar Fransman te luisteren.
Maar die kreeg als anti-vaccer zware - en in zijn geval dodelijke - Covid te verduren.
Volgens mij achter de schermen Bas Jacobs, Barbara Baarsma en hoge pief CBS stonden ook achter dat initiatief?quote:Op maandag 30 december 2024 11:42 schreef capricia het volgende:
[..]
I know.
Heel triest voor de man en zijn familie.Herstel-NL was toen ook meteen een stuk minder opportuun.
Van een wetenschapper mag je meer verwachten, maar hey ik zie soms berichten van Koopmans langskomen op Twitter en het is niks minder dan een rasechte communiste.quote:Op maandag 30 december 2024 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of die Jan bonte.
Die figuren boeien mij minder.
Ik zie Corona als een vergissing zoals daar is mee omgegaan, niet als voorbedachte rade.
Heeft gezorgd voor inflatie en dus stijgende huizenprijzen.quote:Op maandag 30 december 2024 11:46 schreef investeerdertje het volgende:
Is corona niet heel erg off topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Koopmans is een extremist.quote:Op maandag 30 december 2024 11:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Van een wetenschapper mag je meer verwachten, maar hey ik zie soms berichten van Koopmans langskomen op Twitter en het is niks minder dan een rasechte communiste.
Gek hoor dat ze collectivistische maatregelen aantrekkelijk vindt.
Boomers zijn tussen de 79 en 60 jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De meeste boomers zijn al dood, boomers zijn zo'n 75-80 (er is nog zo'n klein piekje over van de boomers zie de bevolkings piramide), de generatie na de boomers (die nog echt een piek is) begint nu wel langzaam te minderen.
quote:Op maandag 30 december 2024 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Boomers zijn tussen de 79 en 60 jaar.
Boomers zijn geboren tussen 1945 en 1964
Dit is van wiki maar als je naar de grafiek kijkt zie je een piek net na de oorlog (de zogenaamde boom) de mensen die kinderen kregen in de jaren 60 deden dat niet meer omdat de oorlog net voorbij was. En dat was al helemaal niet meer onder deel van de "boom". Juist een eigenschap van de baby boom was dat hij vrij kort was. Anders was het een langzaamdoorkabbelendebabyverhoging.quote:De mensen die geboren zijn tussen (grofweg) 1945 en 1955[1] worden doorgaans aangeduid als (baby)boomers.
eens.. maar de definitie veranderd wel zo ongeveer per website die je bezoekt.. de ene geeft aan tot 55, de andere tot 64.. en sommige tot 66.. dus snap de verwarring welquote:Op maandag 30 december 2024 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Dit is van wiki maar als je naar de grafiek kijkt zie je een piek net na de oorlog (de zogenaamde boom) de mensen die kinderen kregen in de jaren 60 deden dat niet meer omdat de oorlog net voorbij was. En dat was al helemaal niet meer onder deel van de "boom". Juist een eigenschap van de baby boom was dat hij vrij kort was. Anders was het een langzaamdoorkabbelendebabyverhoging.
Ik snap dat die generatiegrenzen een beetje fluide zijn maar de babyboom is juist een vrij duidelijk te zien piekje. Dan is het nogsteeds gokken waar je het einde zet maar heel veel verder dan 1960 moet je echt je best voor doen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef freak1 het volgende:
[..]
eens.. maar de definitie veranderd wel zo ongeveer per website die je bezoekt.. de ene geeft aan tot 55, de andere tot 64.. en sommige tot 66.. dus snap de verwarring wel
Dat komt ook omdat de boom niet voor elke regio gelijk is. In de states lag hij bijvoorbeeld anders dan in Nederland.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef freak1 het volgende:
[..]
eens.. maar de definitie veranderd wel zo ongeveer per website die je bezoekt.. de ene geeft aan tot 55, de andere tot 64.. en sommige tot 66.. dus snap de verwarring wel
Joh 😜quote:Op maandag 30 december 2024 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en ik word ook boomer genoemd
[..]
Komt zeker omdat we een huis hebben gekochtquote:
Precies dit, en dat alle jongemensen tegenwoordig gelijk een huis van een half miljoen willen hebben..quote:Op maandag 30 december 2024 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Komt zeker omdat we een huis hebben gekocht
Ja maar een half miljoen is het nieuwe twee ton, leer ik in dit topic.quote:Op maandag 30 december 2024 12:31 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies dit, en dat alle jongemensen tegenwoordig gelijk een huis van een half miljoen willen hebben..
Als een gemiddeld huis nu een half miljoen kost, dan ja.quote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar een half miljoen is het nieuwe twee ton, leer ik in dit topic.
Dat klinkt heel veel, maar een willekeurig rijtjeshuis in een wat grotere stad of dorp gaat al richting of over de half miljoen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:31 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies dit, en dat alle jongemensen tegenwoordig gelijk een huis van een half miljoen willen hebben..
preciesquote:Op maandag 30 december 2024 12:41 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als een gemiddeld huis nu een half miljoen kost, dan ja.
Ja mijn huis dus ook, realiseerde ik me opeens hierdoor. Klinkt toch heftig, een half miljoen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat klinkt heel veel, maar een willekeurig rijtjeshuis in een wat grotere stad of dorp gaat al richting of over de half miljoen.
Hoe noem je dan de generatie van de tien jaar daarna? 1965 en daarna is Gen Xquote:Op maandag 30 december 2024 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Dit is van wiki maar als je naar de grafiek kijkt zie je een piek net na de oorlog (de zogenaamde boom) de mensen die kinderen kregen in de jaren 60 deden dat niet meer omdat de oorlog net voorbij was. En dat was al helemaal niet meer onder deel van de "boom". Juist een eigenschap van de baby boom was dat hij vrij kort was. Anders was het een langzaamdoorkabbelendebabyverhoging.
Ach daar zijn zoveel generatie namen voor en niet zo belangrijk, de babyboom was gewoon een vrij duidelijk fenomeen. Ik zou ze inderdaad generatie x noemen ofzo.quote:Op maandag 30 december 2024 13:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe noem je dan de generatie van de tien jaar daarna? 1965 en daarna is Gen X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |