Moet zij wetenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:21 schreef Nober het volgende:
Clayton heeft het bullen gewonnen van Gurney.
Welnee..quote:
Als je de avondsessie van morgen maar niet mist.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog snel even wat schijtlollige cadeautjes gehaald voor het Sinterkerst spelletje van zo (waardoor ik dr avondsessie mis)
Hitster? Leuk spel trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog snel even wat schijtlollige cadeautjes gehaald voor het Sinterkerst spelletje van zo (waardoor ik dr avondsessie mis)
We deden op Eerste Kerstdag de bingoversie, en zat bij de exacte jaartallen er constant één naastquote:
Mvggodquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je de avondsessie van morgen maar niet mist.
NET geen kenner, zondequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We deden op Eerste Kerstdag de bingoversie, en zat bij de exacte jaartallen er constant één naast.
Die mis ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je de avondsessie van morgen maar niet mist.
Niveau Bellmont?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Claytons huid ziet er onrustig uit.
Daar houd zij van. Zo'n geniepige hoer is het wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kelly krijgt mokerharde stoten thuis
Zou rakenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar houd zij van. Zo'n geniepige hoer is het wel.
Iets slaapverwekkends, lekker dutten na Kerst.quote:
Dat houdt die stoel nooit.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
Gurneyisbestok zit op het puntje van zijn stoel nu
Zou wel leuk zijn als de getergde Cullen er nu uit vliegt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:47 schreef Evangelion het volgende:
Alleen Cullengod kan deze dag nog redden
Ik wil een keurig nette verslavingquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:52 schreef Szura het volgende:
Geurnie legt een waardeloze pot op de mat
ERG MOOI
Vanavond bier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |