Gelukkig begint dit uur het dartsen weer.quote:
En blubberfietsenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig begint dit uur het dartsen weer.
Godverquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:13 schreef Felagund het volgende:
Dit is een protestlied tegen de donorwet van Pia Dijkstra.
Je bedoelt toen ik als vakkenvuller 20x per dag No Mercy hoorde?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Racoon was leuker toen ze het nog gewoon bij Engels hielden
Iets te vaak, wel erg fraai nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ik als vakkenvuller 20x per dag No Mercy hoorde?
Heb liever dat ze gewoon niet zingenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef MTheBassman het volgende:
Niet dat het toen al heel veel was, maar in ieder geval vind ik het nog wat draaglijker als ze Engels zingen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:13 schreef Felagund het volgende:
Dit is een protestlied tegen de donorwet van Pia Dijkstra.
Blubberfietsen > pijltjes gooien.quote:
Toen (2011) liep ik stage en daar stond toen altijd 3FM aan. Werd die ook 3x per dag gedraaid. Ach best aardig nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ik als vakkenvuller 20x per dag No Mercy hoorde?
Dat heet brainwashingquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toen (2011) liep ik stage en daar stond toen altijd 3FM aan. Werd die ook 3x per dag gedraaid. Ach best aardig nummer
Hierom wel blij met Nickel For Goodbye.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Racoon was leuker toen ze het nog gewoon bij Engels hielden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |