So farquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:26 schreef ok01 het volgende:
Muse live zien was wel echt een absolute hoogtepunt in mn leven
Vriendin* en jupquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
in 4 post al 2 keer over je vriend gehad. jij bent verliefd!
Daar zorgt Muis voor?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eerst Muis zien dan sterven
Dat, en Pinkpop is kut. Drie kwartier in de rij staan voor water antigenotquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen kaarten
Het is ook duur
Kan ook tegelijkertijd op aanvraagquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eerst Muis zien dan sterven
Ja maar wel genots line up toch. Is nog lang niet uitverkocht in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen kaarten
Het is ook duur
Ieni een beetje kennende doet ze dat gewoon.quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Zoo, ik ben buitengewoon trots op mezelf. Als ik geen kilo afgevallen ben door puur te zweten weet ik het niet
Special treatmentquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ook tegelijkertijd op aanvraag
We hebben een paar weken geleden een route daartoe geīdentificeerd, namelijk via de albumshow.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik probeer elk jaar om New Born in de lijst te krijgen, maar deze is ook erg lekker
Lekker bezigquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Zoo, ik ben buitengewoon trots op mezelf. Als ik geen kilo afgevallen ben door puur te zweten weet ik het niet
Dat wel, neem het nog zeker in overwegingquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja maar wel genots line up toch. Is nog lang niet uitverkocht in ieder geval
afscheid nemen bestaat nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:29 schreef Isorden het volgende:
Jammer.... we hadden net zo'n goeie streak qua muziek...
Komt Marco B. weer langs.
Zekerquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Marco vind ik erg leuk.
Zo, weten jullie dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |