Dan is die wel lang bezig met Bethquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beth Hart
Jammer dat Joe een dag later pas komt
Je haalt me de woorden uit de Neil Dia-mond.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:48 schreef Isorden het volgende:
Ik geloof dat dit Nelis met de diamante keel is.
Stonden nog zat mensen bij me die nog jonger waren zelfs.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je daar de enige die geen grijs haar had?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Staat lager dan Suzan en Freek dit
oh als dat het criterium is, dan pas ik er prima.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komen ook kalende mannen, zie je het grijze haar nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@peaceman was op Gran Canaria?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een Spaanse Neil Diamond die boomers ging entertainen op Gran Canaria afgelopen jaar. Genieten hoor
Alleen als ze heel glad geschoren zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Komen ook kalende mannen, zie je het grijze haar niet
Zullen we Neil ook maar wakker maken op 1 oktober?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef Redefine het volgende:
Zowel voor Neil Diamond als Billie Joe Armstrong is september niet hun favoriete maand.
Earth Wind and Fire daarentegenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef Redefine het volgende:
Zowel voor Neil Diamond als Billie Joe Armstrong is september niet hun favoriete maand.
Neil Diamond met de Cats vergelijken is banwaardig hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Neil Diamond altijd net te oubollig klinken. Beetje hetzelfde als ik met The Cats heb.
Mag ik hopenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar wél hoger dan Blauwe Dag though.
Bløf moet er ook aan wennen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef Redefine het volgende:
Maar het verschil is dat The Cats afgrijselijke muziek maakten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind Neil Diamond altijd net te oubollig klinken. Beetje hetzelfde als ik met The Cats heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |