Ook niet slecht overigens. Gewoon doorsnee radiomuziek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb deze ook nog niet eerder gehoord. Vind het niet heel spannend of zo.
Je krijgt de Snollebollekes nog, ergens in de komende dagen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1-2-3-4 Dennis Bier heeft het (net) niet gehaald
Even teruggekeken, wel nog beter dan deze. Maar mijn lat ligt wel ergens anders dan die van de meesten hier, dus dan kom je hier ook wel aardig mee weg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het allermooiste uur tot nu toe was helaas wel midden in de nacht. 3.00-4.00 afgelopen nacht
Was dat niet All the things she said? (en nee niet die van TaTu)quote:
Iconisch.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een album blijft New Gold Dream
Ergens diep in de nacht, dus we hoeven niet te vrezen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je krijgt de Snollebollekes nog, ergens in de komende dagen.
Kiwi is ook leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Harry Styles vind ik echt extreem nep geworden.
Alleen Sign Of The Times is mooi.
Ik fleur ineens wat op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens diep in de nacht, dus we hoeven niet te vrezen.
Ik iets langer geledenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Simple Minds dit jaar nog live gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |