Hold The Line!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
effe snuifje gedaan voor de dienst
Mijn lieve vriendin houdt me uit mijn slaapquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent er nog maar weinig geweest doerak!
Nee joh.... die forsere komt nogquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Absoluut de beste Rosie van de 3 in de lijst
Dit inderdaad. Het hangt tegen het saaie aan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een haat liefde verhouding met dit liedje. Ik vind m sloom en ergens is het toch ook wel weer fijn.
Maar inderdaad, weinig gepost, en zelfs weinig geluisterd. Dit is geen Top 2000-jaar voor mij, dat weet ik nu al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent er nog maar weinig geweest doerak!
insert tetten memequote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin houdt me uit mijn slaap![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit wel oke maar het blijft ook niet hangen als het klaar is.
Bij Arnie blijft weinig hangen... zijn vriendin houdt het hem bezig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit wel oke maar het blijft ook niet hangen als het klaar is.
Hopelijk vliegt ie beter dan dat ie drumtquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ringo Starr, oh, you fly too high..
quote:
Ja jongons - hoe hangt ie nouquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
blijft ook niet hangen als het klaar is.
Hij hangt hem er dan wel in toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Arnie blijft weinig hangen... zijn vriendin houdt het hem bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |