Ik zou mijn ouders ontervenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zal maar te horen krijgen dat je als verrassing tickets voor S+F krijgt.
dat had ik niet gegoktquote:
Kwartet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Weinig spannende plaat, maar haast een genot om naar te luisteren na het kwartet der verschrikking
Hopelijk maken ze hem 12 miljoen bij het klassiekerspel. Krijgt die alsnog een pickrate van 90%quote:
Sowieso. Al speel ik al een tijdje geen Scorito meer, maar bij Sportpools moeten ze hem ook echt 10 zwarte punten geven ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze hem 12 miljoen bij het klassiekerspel. Krijgt die alsnog een pickrate van 90%
Ja ok, die is nog wel ok dan, het trio der muzikale verkrachting dat er na kwam danquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kwartet?
Celine Dion vond ik nog wel mooi. Ex-stemplaat zelfs (wel lang geleden)
Zo ben ik denk ik wel met deze plaat in aanraking gekomenquote:
Wij hebben dus sinds kort een bad (nieuwe badkamer). Alleen het water wordt niet goed warmquote:
hmmm da's kutquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wij hebben dus sinds kort een bad (nieuwe badkamer). Alleen het water wordt niet goed warm. Binnenkort uitzoeken of het ligt aan de aansluiting of de boiler. Of nog iets anders.
QFTquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik blij ben dat ie er instaat maar zelf nooit op zou stemmen.
Bij deze dus: bedankt stemmers!
Heul niet, staat voor Danger Hardcore Team (zelfde producer). Dat hebben ze er achteraf bij verzonnen toen Listen To Your Heart opeens een wereldwijde hit werdquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kwam er gênant recent achter dat dat staat voor 'Dance House Trance'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |