Hout en gipsplaten vaak, ja. Kant en klare bouwpakketten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat snap ik.
Veel mensen wonen daar ook in houten huizen dacht ik, dan ben je toch wat gevoeliger voor die Tornados denk ik.
Ik moet ook schijten van aankomend uur jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Onderweg naar de gym om kerstkilo’s te lozen. Ik durf thuis niet naar de wc
Liever een bloedige zondag, zelfsquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan toch liever blauwe ruis dan een blauwe dag.
Was de lijst bij de verkoop van de kaartjes al bekend?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Je zal maar kaartjes hebben voor dit uur in het cafe.
Je zou er bijna een hatecrime door plegen
Carmen had goed nieuws voor jequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Onderweg naar de gym om kerstkilo’s te lozen. Ik durf thuis niet naar de wc
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was de lijst bij de verkoop van de kaartjes al bekend?
Snap je wel beter waarom ze gelijk met 5 bier p.p. komen binnenlopenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom dan geen bakstenen vraag je je af.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hout en gipsplaten vaak, ja. Kant en klare bouwpakketten.
Daarom vergaat alles als luciferhoutjes…
Dan heb je wel een wonder nodig ja.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was de lijst bij de verkoop van de kaartjes al bekend?
Te duur en te veel werk…quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom dan geen bakstenen vraag je je af.
Dan krijgen ze wat ze verdienen. Wel onmiddellijk stemrecht ontnemen!quote:
Ik zou niet komen opdagenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou met dit uur 3 flessen whiskey atten voor de ingangquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap je wel beter waarom ze gelijk met 5 bier p.p. komen binnenlopen
Jammer, ik moet hem nu de volle 2 uur meekrijgenquote:
Omdat dat ook gewoon kapot gaat bij een tornado alleen duurt de wederopbouw veel langer en is het 3x zo duurquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom dan geen bakstenen vraag je je af.
Tja dan is het gevolg bibberenquote:
Schijnt straks een 113 waarschuwing in beeld te komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zou niet komen opdagen
Drie flessen? Waarom niet Whiskey in a jar?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou met dit uur 3 flessen whiskey atten voor de ingang
Sterkte! 🕯quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jammer, ik moet hem nu de volle 2 uur meekrijgen
Je moet toch je 2 minutes of fame op één of andere manier krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zou niet komen opdagen
Ik zou toch liever in een stenen huis zitten tijdens zo'n tornado.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat ook gewoon kapot gaat bij een tornado alleen duurt de wederopbouw veel langer en is het 3x zo duur
Nog beterquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie flessen? Waarom niet Whiskey in a jar?
Ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die sidekick/producer van Bart wel schattig.
Als het dan instort hoef je je tenminste geen zorgen te maken over de wederopbouwquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou toch liever in een stenen huis zitten tijdens zo'n tornado.
Ja, als je in de buurt woont, okee, maar ik snap echt niet dat mensen het halve land doorrijden om daar voor lul in zo'n playback-boot te gaan staanquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch je 2 minutes of fame op één of andere manier krijgen.
Ik ben 2 keer in het café geweest, toen het nog gratis en zonder kaartjes was en ik vond er niet veel aan…
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het dan instort hoef je je tenminste geen zorgen te maken over de wederopbouw
Ach liever alle meuk in een uur, kan je even wat anders doenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat uur tussen 8 en 9 was ook superfijn. Matige verdeling over de dag
quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit is een ietwat overbodige Ilse
quote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, dit is een ietwat overbodige Ilse
Ik ben er alleen een keer geweest buiten het seizoen om, maar dat is ook 15 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer in het café geweest, toen het nog gratis en zonder kaartjes was en ik vond er niet veel aan…
Lijkt mij wel een hele belevenis om een keer te gaan. Probeerde het vorig jaar nog met m'n ex maar vrij kansloos. Je moet serieus geluk hebben in die wachtrijquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
goed uurtje heb je uitgekozenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:09 schreef Koen66 het volgende:
zo terug van de HA, en weer 'werken' met de T2000 aan
Jammer dat je in dit uur invaltquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:09 schreef Koen66 het volgende:
zo terug van de HA, en weer 'werken' met de T2000 aan
Ach, ik kan een paar nummers prima van dr hebben. Maar dit is me te traag en zoetsappigquote:
zet de verwarming net aan. het is ook verdomde koud in huisquote:
Waarom ga jij dan ook naar buitenquote:
Ik vind Ilse een walgelijk mens, dat helpt niet meequote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, ik kan een paar nummers prima van dr hebben. Maar dit is me te traag en zoetsappig
winter is coming!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |