Groot gelijk hoor lekker doen wat je zelf wiltquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik sowieso niet..ook geen zin in..Ik kijk wel wanneer ik ga het ga kijken/volgen
Forum bestaat toch niet alleen uit cos?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ja laten we vast Commentaar Op Nix open doen .. Dotje doe ope
Dat is waar, de SC mag ook wel openquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Forum bestaat toch niet alleen uit cos?
En er zal de komende dagen steeds meer nieuws naar buiten komenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is waar, de SC mag ook wel open
Ik zag op fb wel al foto's van het huis... zag er cool uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef spapaars het volgende:
Normaal gesproken zijn de bewoners al in het huis.
Dus die zullen even worden verstopt met de komst van de 2 Twitchers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zag op fb wel al foto's van het huis... zag er cool uitRLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #3 2025 Bezichtiging huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zag op fb wel al foto's van het huis... zag er cool uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dit topic ook al gezien Cots?
freaky40 in RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #3 2025 Bezichtiging huisSmile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #3 2025 Bezichtiging huis
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had je dit topic ook al gezien Cots?
freaky40 in RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #3 2025 Bezichtiging huis
Totaal gemistquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #3 2025 Bezichtiging huis
geëxcuseerdquote:
Pfieuwquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geëxcuseerd![]()
voor deze keer dan![]()
Morguh Frumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Big Brother forum ziet er goed uit @:Dotteke 👍
Dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeej BB is open
Nog maar een paar nachtjes
Ben benieuwd of ik maandag na de show nog even ga COSsen
Wil dat vooral overdag doen tijdens het knutselen
Zodat ik met een rustig hoofd naar bed ga (als ik ga COSsen in de avond word ik niet rustig )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |