Ik ben ook niet zwaar verslaafd want over het algemeen gaan de streams s'avonds uit bij mij... en overdag draait hij gewoon mee op de achtergrond.. het is niet speciaal BB voor mij als het maar een real live programma is..quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]oke, dan zit je goed nog een paar dagen.
Ik vind het wel leuk om te kijken, maar kan niet zeggen dat ik het mis als het er niet is.
Nou een beetje verslaafd ben je welquote:Op donderdag 2 januari 2025 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zwaar verslaafd want over het algemeen gaan de streams s'avonds uit bij mij... en overdag draait hij gewoon mee op de achtergrond.. het is niet speciaal BB voor mij als het maar een real live programma is..
Ja een beetje wel... anders zou ik niet zo achterlijk doen..quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een beetje verslaafd ben je wel![]()
Ik kijk overdag series als ik zo bij de pc zit of heb de radio aan.
Bij utopia was ik zeer verslaafd, baalde als de tel ging of ik weg moest, of er kwam bezoek.
Heb mij voor genomen het nooit meer zo ver laten komen
Bij DGK had ik het niet zo erg, maar Utopia pppfff was echt niet normaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja een beetje wel... anders zou ik niet zo achterlijk doen..![]()
Ja aan DGK en Utopia was ik echt zwaar verslaafd, ging geen deur meer uit om maar niks te hoeven missen.... dat heb ik bij BB nooit gehad...
Haha ja dat is heftig Dot, dat is toch te gek... ik weet er alles van...quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij DGK had ik het niet zo erg, maar Utopia pppfff was echt niet normaal
En dat is toch iets wat ik niet meer wil, hele dagen vastgekluisterd zitten aan de streams en 3 maanden lang mijn leven op hold zetten.
Als ik een vergadering had om jee wat een drama![]()
Fysio, steeds als ik daar naar toe moest gebeurde er wat
Nee, zo ver laat ik het echt niet meer komen
Was erg, na Utopia niet meer hoor.quote:
Ik lees s'ochtends vroeg ook terug van wat er s'avonds is gebeurd en ik hoop dat er s'ochtends vroeg weer iemand wakker is in het huis, die ons lekker bezig houdt..quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was erg, na Utopia niet meer hoor.
Ik kan net zo makkelijk weg nu en heb hem ook regelmatig niet aan staan.
Ik lees wel in de cos als er wat gebeurd.
In de ochtend kijk ik vaak wel, nadat ik mijn vaste series heb gekeken
En verder zet ik hem aan als ik hier lees dat er iets gebeurd.
Ik lees ook terug, maar dat is omdat het moet. Als ik geen mod was geweest had ik ook niet terug gelezen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik lees s'ochtends vroeg ook terug van wat er s'avonds is gebeurd en ik hoop dat er s'ochtends vroeg weer iemand wakker is in het huis, die ons lekker bezig houdt..
Ik denk dat ik gewoon erg veel zin heb in bbquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al wat voel ik toch![]()
Nope, morgen. Er is nog niet veel te melden over BB dus dacht wacht nog ff er is in RLS ook een BB topic waar men kan kletsen
RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #2 2025 6 januari start BB 2025
Mooi toch nog even een paar daagjes geduld en het is zo verquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon erg veel zin heb in bb
Ja oké dat snap ik, dat is voor jou anders maar ik lees terug omdat ik s'avonds niet kijk en wel mee wil kunnen praten over wat er s'avonds gebeurd is...quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees ook terug, maar dat is omdat het moet. Als ik geen mod was geweest had ik ook niet terug gelezen.
Ik lees wel de streamverslagen, daar staat altijd echt in wat er gebeurd is.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat snap ik, dat is voor jou anders maar ik lees terug omdat ik s'avonds niet kijk en wel mee wil kunnen praten over wat er s'avonds gebeurd is...
Ja streamverslagen lees ik ook maar ik wil ook weten wat iedereen er over te zeggen heeft...
Ga jij ook weer BB kijken?quote:
Jazeker..quote:
Jij was toch niet zo fanatieke volger of wel, heel af en toe ff kijken?quote:
Nee met Utopia wel meer, maar met BB een stuk minder..quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo fanatieke volger of wel, heel af en toe ff kijken?
Ja hier net zo. Maar dat had ik mij ook voorgenomen. Nooit meer zo erg als met utopiaquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee met Utopia wel meer, maar met BB een stuk minder..
Nee, dat wil ik sowieso niet..ook geen zin in..quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo. Maar dat had ik mij ook voorgenomen. Nooit meer zo erg als met utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |